تور ارزان آلمان: وزیر بهداشت آلمان: مردم یا واکسینه می شوند یا جان خود را از دست می دهند

به گزارش سفر به مالزی، وزیر بهداشت آلمان هشدار داد درصورت عدم واکسیناسیون شهروندان این کشور، تعداد زیادی از مردم جان خود را از دست خواهند داد.

تور ارزان آلمان: وزیر بهداشت آلمان: مردم یا واکسینه می شوند یا جان خود را از دست می دهند

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ینس اشپان، وزیر بهداشت آلمان امروز تاکید نمود که افراد بیشتری در این کشور باید واکسینه شوند.

اشپان در بخشی از صحبتهای خود گفت: طی چند ماه آینده بیشتر آلمانی ها واکسینه و در نهایت معالجه خواهند شد یا جان خود را از دست خواهند داد.

اوضاع کرونایی در آلمان همچنان رو به وخامت است؛ در این شرایط نتایج جدیدترین نظر سنجی که به سفارش آر تی ال و ان تی وی آلمان اجرا شده نشان می دهد که تمایل آلمانی ها به اجباری شدن واکسن در کشورشان بیشتر شده است.

روز آدینه نیز وزیر بهداشت آلمان با اشاره به اینکه شرایط همه گیری کرونا در هفته گذشته بدتر شده است و هم اکنون وخیم تر از هفته گذشته است، بیان کرد که این کشور با شرایط اضطراری ملی روبرو است.

پیشتر نیز آنگلا مرکل صدراعظم آلمان با انتشار ویدئویی ضمن اشاره به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به مردم خود هشدار داده بود که هفته های دشواری پیش رو خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1401

به "تور ارزان آلمان: وزیر بهداشت آلمان: مردم یا واکسینه می شوند یا جان خود را از دست می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: وزیر بهداشت آلمان: مردم یا واکسینه می شوند یا جان خود را از دست می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید