فرانسه برای مقابله با کرونا محدودیت های سختگیرانه تر اعمال می نماید خبرنگاران

به گزارش سفر به مالزی، فرانسه در حالی قرار است محدودیت های بیشتری را در پایتخت و بعضی مناطق دیگر برای مقابله با شیوع کرونا برقرار کند که رئیس بیمارستان های دولتی در پاریس گفت،ویروس کرونا تحت کنترل نیست.

فرانسه برای مقابله با کرونا محدودیت های سختگیرانه تر اعمال می نماید خبرنگاران

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سخنگوی دولت فرانسه چهارشنبه پس از جلسه هیئت دولت گفت، از آخر هفته محدودیت های شدیدتری در بعضی مناطق این کشور از جمله پاریس برای مقابله با گسترش سریع کرونا اعمال خواهد شد.

این در حالی است که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امیدوار بود واکسیناسیون بتواند موج جدید همه گیری این بیماری را که ناشی از انواع مسری تر است، مهار کند و مانع از اقداماتی گردد که خطر رکود مالی را به دنبال دارد. ماکرون چهارشنبه از راهبرد تهیه واکسن کرونای اتحادیه اروپا دفاع کرد و گفت که طی چند ماه آینده اروپا جزو مناطقی قرار می گیرد که بیشترین دوز را فراوری می نماید.

محدودیت های جدید توسط نخست وزیر فرانسه روز پنجشنبه اعلام خواهد شد. رئیس بیمارستان های دولتی در پاریس پیشتر هشدار داده بود که ویروس در پایتخت و بخش های اطراف آن به طرز ناگهانی در حال انتقال است. مارتین هیرش رئیس بیمارستان های دولتی در پاریس گفت: ویروس تحت کنترل نیست.

وزارت بهداشت فرانسه دوشنبه اطلاع داد که نوع جدیدی از ویروس کرونا در منطقه بریتانی فرانسه شناسایی شده و تحلیل های اولیه هنوز اطلاعاتی درباره خطرناک تر بودن یا انتقال پذیرتر بودن آن نسبت به دیگر گونه های ویروس کرونا را نشان نمی دهد. وزارت بهداشت فرانسه گفت که سویه جدید در میان هشت مورد در بیمارستانی در مرکز لنین شناسایی شده و چند مورد از این گونه جدید ویروس کرونا توسط تست های پی سی آر قابل شناسایی نبوده است.

مقام های فرانسوی گفته اند محققان در انستیتو پاستور در حال آنالیز این موضوع هستند که آیا اصلاحات ژنتیکی باعث شده که شناسایی سویه جدید سخت تر گردد. فرانسه چهارشنبه از شناسایی 38501 مورد ابتلای جدید به کرونا اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1039

به "فرانسه برای مقابله با کرونا محدودیت های سختگیرانه تر اعمال می نماید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه برای مقابله با کرونا محدودیت های سختگیرانه تر اعمال می نماید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید