تدابیر سختگیرانه در اروپا برای مهار کرونا ادامه دارد

به گزارش سفر به مالزی، کشورهای اروپایی به رغم تشدید مقررات قرنطینه و تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از همه گیری ویروس کرونا، برای خروج از این بحران در نزدیک ترین فرصت کوشش می نمایند.

تدابیر سختگیرانه در اروپا برای مهار کرونا ادامه دارد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان تابستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس ابراز امیدواری نموده که با دستیابی به هدف توزیع و تزریق واکسن های کووید - 19 تا ماه مارس (اوایل بهار)، دولت کاهش محدودیت های قرطینه ای را آنالیز کند.

بریتانیا که از بالاترین شمار مرگ و میر ناشی از بیماری کووید - 19 رنج می برد، از اوایل ژانویه (دی ماه) تحت قرنطینه سراسری قرار گرفته است.

به نوشته روزنامه ساندی تایمز؛ وزیران دولت انگلیس به توافقی برای تصویب طرح سه مرحله ای دست یافته اند که می تواند منحر به کاهش بعضی محدودیت ها تا اوایل مارس گردد.

این روزنامه به نقل از این مقام ها نوشت که آماده مقاومت در برابر فشار مشاوران بهداشتی و درمانی دولت برای تاخیر در اجرای این تغییرات تا هنگام واکسینه شدن بیشتر شهروندان هستند که ممکن است دستکم تا تابستان طول بکشد.

دولت اتریش نیز با تمدید مقررات قرنطینه ابراز امیدواری کرد که که از هشتم فوریه به بعد از شدت آنها بکاهد.

هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان خواهان کاهش محدودیت های کووید -19 برای شهروندان واکسینه شده و مجوز زودهنگام استفاده آنان از رستوران ها و سالن های سینما به رغم مخالفت دیگر اعضای دولت با درنظرگرفتن امتیازهای ویژه برای این گروه، شده است.

ماس اضافه کرد دولت برای جلوگیری از همه گیری و پر شدن ظرفیت بیمارستان ها، بخش بزرگی از حقوق اساسی شهروندان را محدود نموده است.

بر اساس تازه ترین آمار، نزدیک به 14 هزار شهروند دیگر آلمان در 24 ساعت گذشته دچار بیماری کووید - 19 شده اند و حدود 450 تن نیز جان خود را از دست داده اند.

آمار موسسه روبرت کخ آلمان برای مبارزه با بیماری های واگیردار حاکیست: تا روز آدینه حدود یک ملیون تن از 83 میلیون شهروند این کشور واکسن کرونا دریافت نموده اند.

دولت آلمان مقررات قرنطینه را دستکم تا سرانجام ژانویه(11 بهمن) تمدید و آنگلا مرکل صدراعظم روز سه شنبه برای آنالیز اجرای محدودیت های سخت تر و بیشتر، نشستی با سران ایالت ها برگزار نموده است.ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 936

به "تدابیر سختگیرانه در اروپا برای مهار کرونا ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر سختگیرانه در اروپا برای مهار کرونا ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید