مجوز کمیسیون تلفیق برای فراوری و عرضه واحدهای مسکونی با استفاده از زمین های در اختیار دولت

به گزارش سفر به مالزی، نایب رییس کمیسیون تلفیق از مصوبه این کمیسیون برای فراوری و عرضه واحدهای مسکونی با الگوی مصرف با استفاده از زمین های در اختیار دولت اطلاع داد.

مجوز کمیسیون تلفیق برای فراوری و عرضه واحدهای مسکونی با استفاده از زمین های در اختیار دولت

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مصوبات امروز کمیسیون تلفیق بودجه گفت: ما ردیفی را به صورت مستقل و جدا برای رتبه بندی معلمان پیش بینی کردیم تا احکام مربوط به رتبه بندی وقتی می خواهد اجرایی گردد این ردیف برای تامین اعتبارش معین باشد.

وی ادامه داد: طبق مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق به شرکت ملی نفت اجازه داده می گردد تا سقف بدهی ارزی سررسید شده شرکت ملی نفت به بانک مرکزی، بانک سپه و بانک ملت سالیانه از محل مابه التفاوت ظرفیت نفت خام فراوریی پس از کسر مصرف داخلی و صادرات به این بانک ها نفت خام تحویل دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق این مصوبه معادل 85.5 درصد ارزش نفت خام تحویلی برای تسویه مطالبات ارزی سررسید شده و 14.5 درصد به شرکت ملی نفت اختصاص می یابد و آیین نامه اجرایی این بند نیز در دولت تصویب خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه یادآور شد: در مصوبه دیگر دولت مجاز است با استفاده از زمین های در اختیار در قالب مشارکت با بخش خصوصی، تمهیدات لازم برای فراوری و عرضه واحدهای مسکونی با الگوی مصرف را فراهم کند. وزارت راه و شهرسازی موظف است نسبت به شناسایی خانوارهای فاقد مسکن متقاضی این واحدها با اولویت خانوارهای کم درآمد به وسیله سامانه مناسب اقدام کند.

وی یادآور شد: طبق این مصوبه به منظور اجرایی کردن مفاد این تبصره سایر دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله وزارتخانه های نفت، نیرو، کشور، شهرداری ها، سازمان تامین اجتماعی، بنیاد مسکن و بانک مرکزی موظفند در زمینه ارائه مجوزهای لازم، تامین اقتصادی، تامین خدمات زیربنایی و اقدامات اجرایی همکاری لازم را با وزارت راه و شهرسازی به عمل آورند.

به گفته یوسف نژاد طبق مصوبه کمیسیون تلفیق به دولت اجازه داده می گردد برای فروش یا تهاتر اموال غیرمنقول وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی نسبت به تامین منابع مورد احتیاج جهت حمایت از این طرح اقدام کند.

وی در سرانجام با بیان این که گزارش کمیسیون تلفیق برای ارائه به صحن علنی در حال آماده شدن است، اظهار کرد: کمیسیون تلفیق این گزارش را در هفته آینده به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد نمود.

روز دوشنبه، مجلس کلیات بودجه را پس از بحث و آنالیز رد کرد، بنابراین لایحه بودجه مجددا به کمیسیون تلفیق ارجاع شد تا اصلاحاتی در آن انجام گردد و دوباره به صحن علنی بیاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 203

به "مجوز کمیسیون تلفیق برای فراوری و عرضه واحدهای مسکونی با استفاده از زمین های در اختیار دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز کمیسیون تلفیق برای فراوری و عرضه واحدهای مسکونی با استفاده از زمین های در اختیار دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید