فرآیند شروع سال تحصیلی و آموزش های حضوری و مجازی در سایه رعایت دستورالعمل ها

به گزارش سفر به مالزی، مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: همه ما ملزم به رعایت دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و باید به قانون تمکین کنیم.

فرآیند شروع سال تحصیلی و آموزش های حضوری و مجازی در سایه رعایت دستورالعمل ها

گلی مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: آنچه در شرایط کنونی مهم و لازم است انجام فعالیت ها و آموزش های حضوری و غیرحضوری بر اساس دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت متبوع و اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کروناست.

وی اضافه کرد: همه مدیران و مسئولین به ویژه در سطح مدارس موظف و ملزم به رعایت قانون و اجرای دقیق مفاد دستورالعمل های ابلاغی هستند و نحوه فعالیت کلاس های درس را مطابق آنچه تعیین و تعریف شده دنبال نمایند.

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با اشاره به اعلام معاون آموزش متوسطه وزارت متبوع به اسم سخنگوی ستاد بازگشایی مدارس کشور، اعلام کرد: همانطور که در مصاحبه رسانه ای علیرضا کمرئی اسم شده از فردا سوم مهرماه سه گروه مدارس روستایی و عشایری، هنرستان ها و کلاس اولی ها آموزش ها را به صورت حضوری دریافت خواهند کرد و دیگر مدارس و پایه های تحصیلی از درگاه مجازی فرایند یاددهی یادگیری را دنبال می نمایند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1325

به "فرآیند شروع سال تحصیلی و آموزش های حضوری و مجازی در سایه رعایت دستورالعمل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرآیند شروع سال تحصیلی و آموزش های حضوری و مجازی در سایه رعایت دستورالعمل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید