اولین جشنواره مجازی ادبی، هنری و فرهنگی در خانه

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران/یزد موسسه فرهنگی ادبی یادداشت نو میزبان برگزاری جشنواره مجازی در خانه برای شهروندان استان یزد با هدف تقویت ماندن در خانه شد.

اولین جشنواره مجازی ادبی، هنری و فرهنگی در خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

موسسه یادداشت نو یزد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد میزبان برگزاری جشنواره ای مجازی در بخش های مختلف با رویکرد حمایت از توصیه های وزارت بهداشت به منظور ماندن در خانه است و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی جامعه و قطع کردن زنجیره انسانی جهت سرانجام دادن به شیوع این ویروس این جشنواره برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می گردد.

موضوعات مختلف این جشنواره که از 29 اسفند 98 برگزار و تا 15 فروردین ادامه دارد، شامل بهار، خانه، وطن، سلامت و همکاری و شامل بخش های شعر، داستان کوتاه، فیلم کوتاه و عکس است.

قالب شعر بخش شعر این جشنواره آزاد و تعداد آثار ارسالی حداکثر 2 شعر است که افراد می توانند بدون محدودیت سنی در این بخش شرکت نمایند، متقاضیان برای شرکت در بخش داستان کوتاه هم باید آثار خود را که حداکثر دو صفحه A4 است را با موضوعات مذکور و برای شرکت در جشنواره ارسال نمایند.

این جشنواره شامل بخش عکس نیز بوده که شامل موبایل گرافی و ارسال حداکثر دو عکس با کمترین ویرایش است البته در بخش فیلم جشنواره در خانه افراد باید فیلم کوتاهی را که با موبایل تهیه می نمایند حداکثر دو فیلم و حداکثر 90 ثانیه را برای شرکت در جشنواره ارسال نمایند البته موضوع فیلم در این جشنواره باید شعرخوانی دست جمعی خانواده، فعالیت ها و همکاری های خانوادگی به مناسبت عید نوروز و سرگرمی های خانواده ها درخانه باشد. افراد متقاضی می توانند در بخش فیلم معرفی کتاب، متن خوانی، آموزش اصول بهداشت خانواده، شعرخوانی، ادبیات عامیانه و داستان خوانی نیز داشته باشند.

این جشنواره در بخش ویژه نیز شامل موضوعات سلامت و مواظبت از بزرگترها و مشارکت بچه ها و نوجوانان است.

لازم به ذکر است داوران این جشنواره شامل سید محمود الهام بخش، اسدالله شکرانه، سامان قاسمی، زهرا دهقان دهنوی و سیدمجتبی حسینی و دبیر جشنواره نیز محمدصادقی رنجبر مسئول موسسه فرهنگی ادبی یادداشت نو است.

نتایج این جشنواره نیز روزانه اعلام و در سرانجام جشنواره نیز مجدد اعلام می گردد و هدایایی شامل کتاب، هدیه نقدی، شرکت رایگان در کلاس های آموزشی شعر و داستان نیز به برگزیدگان تعلق می گیرد و در سرانجام آثار برگزیده در فصلنامه های ادبستان یزد و سرای سپنج و فضای مجازی یادداشت نو منتشر خواهد شد.

افراد برای شرکت در این جشنواره که ویژه شهروان استان یزد برگزار می گردد، می توانند آثار خود را به وسیله پیغام رسان های تلگرام و واتساپ به شماره 09135246232 ارسال نمایند، البته همه آثار و فراوریات ارسالی باید از تاریخ اعلام شده تهیه شده و در گذشته فراوری و منتشر نشده باشد.

افراد برای آگاهی از نتیجه جشنواره می توانند به کانال تگلرامی و صفحه اینستاگرام یادداشت نو به نشانی های @yaddashteno86 و صفحهٔ اینستاگرام به آدرس https://instagram.com/yaddashteno86?igshid=13lr3067gw42 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 295

به "اولین جشنواره مجازی ادبی، هنری و فرهنگی در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جشنواره مجازی ادبی، هنری و فرهنگی در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید