ظریف در جریان پیشرفت ها در زمینه فراوری واکسن کرونا در کوبا نهاده شد

به گزارش سفر به مالزی، وزیر امور خارجه ایران در بازدید از دو مرکز مطالعات پزشکی و دارویی در هاوانا در جریان پیشرفت های به دست آمده برای فراوری انواع واکسن از جمله واکسن کووید-19 نهاده شد.

ظریف در جریان پیشرفت ها در زمینه فراوری واکسن کرونا در کوبا نهاده شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور انجام ملاقاتی رسمی در هاوانا پایتخت کوبا به سر می برد، امروز (آدینه) از دو مرکز مطالعات پزشکی و دارویی از جمله مرکز مطالعات پیشرفته CEA و مرکز مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی CIGB بازدید به عمل آورد.

در جریان این بازدید روسا و مدیران این دو مرکز در ارتباط با پیشرفت های حاصله برای فراوری انواع واکسن به خصوص واکسن کووید-19 (کرونا) توضیحاتی را ارائه کردند.

همچنین مدیران وزارت بهداشت کوبا و مرکز بیو فارما کوبا نیز توضیحاتی در مورد مراحل فراوری انواع واکسن و همکاری های بیو فارما کوبا با انستیتو پاستور ارائه کردند.

طرف کوبایی آمادگی خود را برای همکاری در حوزه های تخصصی با طرف ایرانی اظهار داشت.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران قرار است در مدت حضورش در هاوانا با وزیر خارجه کوبا و دیگر مقامات عالیرتبه این کشور ملاقات و تبادل نظر کند. ظریف پیش از کوبا سفری به ونزوئلا داشت و با مقامات این کشور ملاقات کرد و درباره راه های گسترش روابط به رایزنی پرداخت.

وزیر امور خارجه پس از کوبا برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید بولیوی به این کشور سفر می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 804

به "ظریف در جریان پیشرفت ها در زمینه فراوری واکسن کرونا در کوبا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف در جریان پیشرفت ها در زمینه فراوری واکسن کرونا در کوبا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید