خبرنگاران این برداشت که از پیک بحران عبور نموده ایم، نادرست و خلاف واقع است

به گزارش سفر به مالزی، تهران - خبرنگاران - معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: با توجه به متن صحبت رییس جمهوری این برداشت که از پیک بحران عبور نموده ایم، نادرست و خلاف واقع است.

خبرنگاران این برداشت که از پیک بحران عبور نموده ایم، نادرست و خلاف واقع است

علیرضا معزی در این توییت اضافه نمود: در ابتدای جلسه امروز ستاد ملی مدیریت کرونا، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه سناریو را برای زمان احتمالی عبور از پیک بحران بیان کرد.

معزی تاکید نمود: صحبت های رییس جمهوری در این جلسه ارجاع به همان سناریوهای محتمل مطرح شده است.

امروز بعد از ظهر رسانه های فارسی زبان غربی مدعی شدند که حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفته است که ایران از پیک (نقطه اوج) بیماری کرونا عبور نموده است اما بازبینی متن دقیق سخنان روحانی، نشان می دهد که او هرگز چنین سخنی را به زبان نیاورده است.

بازبینی متن دقیق این بخش از سخنان امروز روحانی نشان می دهد که او بعد از بیان اقدامات ستاد مدیریت بیماری کرونا و توصیه به مردم، چنین گفته است: امیدوارم آنچه که در این جلسه گفته شد از پیک این بیماری و عبور از این پیک، که حالا آقای دکتر نمکی هر زمان لازم دیدند این را شرح بدهند برای مردم، این هم برای ما بسیار امیدوارکننده بود که ان شاءالله می توانیم با اهتمام و کوشش همگانی از این مسئله عبور کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 368

به "خبرنگاران این برداشت که از پیک بحران عبور نموده ایم، نادرست و خلاف واقع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران این برداشت که از پیک بحران عبور نموده ایم، نادرست و خلاف واقع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید