تغییر شرایط قبولی دانشگاه برای کاهش استرس دانشجویان

به گزارش سفر به مالزی، دانشگاه ساری انگلیس برای سال تحصیلی آینده، شرایط ورود به دانشگاه را برای اغلب دانشجویان متقاضی دوره کارشناسی کاهش می دهد.

تغییر شرایط قبولی دانشگاه برای کاهش استرس دانشجویان

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، با توجه به اینکه دانشجویان در حال حاضر شرایط تحصیلی جدیدی را به دلیل کرونا سپری می کنند و آسیب هایی هم در این دوران دیده اند، دانشگاه ساری انگلیس شرط نمرات را کاهش داده است.

این دانشگاه برای کاهش فشار و استرس وارده به دانشجویان دوره کارشناسی، شرط قبولی با نمرات را کاهش داده تا دانشجویان با کسب نمرات پایین تر هم به تحصیل خود ادامه دهند.

دانشگاه ساری دومین موسسه آموزش عالی است که طی هفته گذشته دست به چنین اقدامی زد.

این در حالی است که دولت انگلیس اعلام کرده برنامه هایی را برای نحوه مدیریت فشار و استرس در دانش آموزان این کشور منتشر خواهد کرد.

لیزی باروز از مدیران دانشگاه ساری گفت: ما در حال حاضر این اقدام را برای کاهش فشار و اضطراب متقاضیان امسال انجام میدهیم. چراکه این دانشجویان با اختلال مداوم و عدم اطمینان در مورد امتحانات و ارزیابی یادگیری خود روبرو هستند.

وی ادامه داد: با برداشتن این گام، ما می توانیم در شرایط فعلی که دانشجویان به دلیل کرونا با آسیب های ناعادلانه ای روبرو هستند، شرایط راحت تری را برای آنها ایجاد کنیم.

دانشگاه بیرمنگام هم دیگر دانشگاه انگلیسی است که شروط ورود به دانشگاه را کاهش می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 869

به "تغییر شرایط قبولی دانشگاه برای کاهش استرس دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر شرایط قبولی دانشگاه برای کاهش استرس دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید