2 پیشنهاد لیگ فزونی برای مهاجم پرسپولیس

به گزارش سفر به مالزی، با وجود اینکه مسئولان پرسپولیس هنوز موضع مشخصی درباره شرزود تمیروف نگرفته اند، این بازیکن ازبکستانی با پیشنهاد هایی از لیگ ایران روبرو شده است.

2 پیشنهاد لیگ فزونی برای مهاجم پرسپولیس

تمیروف اگرچه در بازی های محبت آمیز پرسپولیس عملکرد خوبی داشته، اما چند شب پیش و بعد از ملاقات سرخ پوشان با تیم ملی امید خداحافظی عجیبی با طرفداران داشت. البته مسئولان پرسپولیس در اظهارنظر های خود جدایی این مهاجم ازبک را تکذیب و اعلام کردند که او از مسائلی دلخور بوده و این سوءتفاهم ها حل شده است.

با این وجود، اما بحث جدایی تمیروف از پرسپولیس هم ادامه دارد. سرخ پوشان مرکز در پی جذب مهاجم خارجی هستند و گفته می گردد در صورت اضافه شدن یک بازیکن در خط حمله، یحیی گل محمدی به تمیروف اجازه جدایی خواهد داد.

در چنین شرایطی دو باشگاه ذوب آهن و پیکان برای جذب تمیروف اقداماتی انجام داده اند. با وجود مذاکرات مسئولان ذوب آهن و پیکان با پرسپولیسی ها، یحیی گل محمدی هنوز پاسخ مشخصی درباره جدایی این بازیکن نداده و همه چیز را به روز های آینده و فرایند جابجایی تیمش منوط نموده است.

با این تفاسیر اگر جدایی تمیروف ازبکستانی از پرسپولیس قطعی گردد، به احتمال فراوان شاهد ادامه حضور این مهاجم در لیگ برتر ایران خواهیم بود؛ جایی که او یا در تهران با پیراهن پیکان ادامه خواهد داد و یا اینکه به اصفهان می رود و زیرنظر مهدی تارتار کار خواهد نمود.

همشهری آنلاین

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1618

به "2 پیشنهاد لیگ فزونی برای مهاجم پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 پیشنهاد لیگ فزونی برای مهاجم پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید