سید جلال حسینی: فردا مقابل تیمی سختکوش و با نظم بازی می کنیم

به گزارش سفر به مالزی، تهران (پانا) - کاپیتان پرسپولیس معتقد است تیمش در ملاقات فردا مقابل استقلال تاجیکستان کار آسانی در پیش نخواهد داشت.

سید جلال حسینی: فردا مقابل تیمی سختکوش و با نظم بازی می کنیم

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از ملاقات برابر استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2021 آسیا در جمع اصحاب رسانه گفت: هر تیمی که در این مرحله حضور دارد، تیمی خوب و قدرتمند است. همه بازی ها هم در این مرحله سخت است.

وی اضافه کرد: پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان دو تیم خیلی خوب این مرحله هستند. ما می دانیم که با یک تیم سختکوش و با نظم بازی داریم و فیلم های زیادی از این تیم دیده ایم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: این مسابقه، سخت ترین بازی برای هر دو تیم است و ما با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت و امیدوارم برنده این بازی باشیم.

سید جلال حسینی در پاسخ به سوال یک خبرنگار خارجی مبنی بر این که شما به اسم یک بازیکن پرافتخار و پا به سن گذاشته چطور با جوان ها بازی خواهید کرد، اسم کرد: فوتبال بازی کردن همواره سخت است. در تیمی بازی می کنیم که عظیم و پرافتخار است. برای همین ما باید با تمام توان در این تیم بازی کنیم. فوتبال بازی کردن در هر سنی سخت است. من هم تمام تلاشم را می کنم که با همه وجودم برای پرسپولیس بازی کنم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1305

به "سید جلال حسینی: فردا مقابل تیمی سختکوش و با نظم بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سید جلال حسینی: فردا مقابل تیمی سختکوش و با نظم بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید