واعظی: همدلی و همبستگی ایران را از گزند مخاطرات و تهدیدها مصون می دارد

به گزارش سفر به مالزی، تهران (پانا) - رییس دفتر رییس جمهوری گفت که همدلی و همبستگی همان چیزی است که ایران عزیزمان را از گزند مخاطرات و تهدیدها مصون می دارد و ارزش آن در این روزهای سخت کمتر از قهرمانی آسیا نیست.

واعظی: همدلی و همبستگی ایران را از گزند مخاطرات و تهدیدها مصون می دارد

محمود واعظی شامگاه شنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خسته نباشید فرزندان ایران پیروزی شما و همه ما در انسجام اجتماعی و یکپارچگی زیبایی بود که این روزها در کشورمان به وجود آمد و شما سهم عظیمی در آفرینش آن داشتید.

واعظی گفت: همدلی و همبستگی همان چیزی است که ایران عزیزمان را از گزند مخاطرات و تهدیدها مصون می دارد و ارزش آن در این روزهای سخت، کمتر از قهرمانی آسیا نیست.

وی خاطر نشان کرد: به نمایندگی از دولت از یکایک شما که به رغم همه ناملایمات با چنگ و دندان کوشش کردید و با غیرت به ملاقات نهایی جام باشگاه های آسیا راه یافتید، قدردانی می کنم.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید نمود: یقین دارم که با همت شما و سایر فوتبالیست ها و مربیان ایرانی و البته پشتیبانی و یکپارچگی مردم، موفقیت هایی حتی عظیمتر از قهرمانی جام باشگاه های آسیا برای فوتبال ایران دست یافتنی است. برای تان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم ناکامی امروز را پُلی برای پیروزی های عظیم کنید و برای وطن مان افتخار بیافرینید.

ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی با فزونی دو بر یک نماینده کره به اتمام رسید و پرسپولیس در عین شایستگی از رسیدن به جام قهرمانی بازماند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 894

به "واعظی: همدلی و همبستگی ایران را از گزند مخاطرات و تهدیدها مصون می دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظی: همدلی و همبستگی ایران را از گزند مخاطرات و تهدیدها مصون می دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید