پرسپولیس در رتبه 96، افت جایگاه سرخابی های پایتخت در جهان

به گزارش سفر به مالزی، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در تازه ترین رده بندی باشگاه های جهان، با 2 پله سقوط در رتبه 96 جهان قرار گرفت.

پرسپولیس در رتبه 96، افت جایگاه سرخابی های پایتخت در جهان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (27 آبان) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه های ایران واقع شده است.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1621 امتیاز، مانند هفته گذشته در رتبه چهارم قاره کهن ایستاده است، اما این تیم در سطح جهانی و در مقایسه با هفته گذشته 2 پله سقوط کرده و در جایگاه 96 قرار گرفته است.

استقلال با 1534 امتیاز مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته و در آسیا نیز بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رتبه 12 ایستاده است، اما این تیم در سطح جهانی یک پله سقوط کرده و در رده 215 قرار گرفت.

سپاهان اصفهان با 1464 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم نسبت به هفته گذشته در آسیا یک پله صعود کرده و در رتبه بیست و پنجم قرار گرفته است. سپاهان با 2 پله صعود در سطح جهانی در رتبه 383 واقع شده است.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد و شهرخودرو به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند. ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا جایگاه تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با 1682 امتیاز همچنان صدرنشین است.

تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با 1640 امتیاز با یک پله صعود خود را به جایگاه دوم رسانده و کاوازاکی فرونتاله ژاپن با 1629 امتیاز به رتبه سوم سقوط کرده است. پس از پرسپولیس رده چهارمی، تیم الدحیل قطر با 1588 امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن قرار گرفته است.

در رده بندی جهانی نیز جایگاه 5 تیم اول جدول تغییری نداشته است و بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، با 2120 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با 1989 امتیاز در رتبه دوم گرفته جای گرفته است.

منچسترسیتی با 1928 امتیاز در رتبه سوم است. پاری سن ژرمن 1921 امتیازی در رتبه چهارم جای دارد و بارسلونا نیز با 1897 امتیاز بدون تغییر نسبت به هفته قبل پنجم است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ

لیورپول

منچسترسیتی

پاری سن ژرمن

بارسلونا

اتلتیکو مادرید

رئال مادرید

بورسیادورتموند

لایپزیگ

ینتر میلان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 830

به "پرسپولیس در رتبه 96، افت جایگاه سرخابی های پایتخت در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در رتبه 96، افت جایگاه سرخابی های پایتخت در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید