گزارش توئیتری وزیرخارجه هند از سفرش به ایران، عکس

به گزارش سفر به مالزی، وزیر خارجه هند که به تهران سفر نموده است در توییتی محور دیدارهای خود با همتای ایران و رئیس جمهور منتخب کشورمان را تشریح کرد.

گزارش توئیتری وزیرخارجه هند از سفرش به ایران، عکس

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، سوبرانیام جایشانکار، وزیر خارجه هند روز چهارشنبه در توییتی نوشت: از رئیس جمهور منتخب، سید ابراهیم رئیسی برای خوش آمدگویی بزرگوارانه اش سپاسگزارم. پیامی شخصی از سوی نخست وزیر نارندرا مودی را تقدیم کردم. از بیانات گرم وی درخصوص هند استقبال می کنم. عمیقا به تعهد وی برای تقویت روابط دوجانبه و توسعه همکاری درخصوص مسائل منطقه ای و جهانی احترام می گذارم.

وی در توییت دیگری با اشاره به ملاقاتش با وزیر امور خارجه کشورمان هم نوشت: همواره خوش آمدگویی گرمی از سوی محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران دریافت می کنم. ما گفت وگوهای مفیدی درخصوص مسائل منطقه ای و جهانی داشتیم.

وزیر خارجه هند عصر روز چهارشنبه به منظور ملاقات با مقامات ایران وارد تهران شد. وی قرار است پس از اقامت کوتاه در تهران راهی مسکو گردد.

روزنامه هندوستان تایمز امروز اعلام نموده بود که سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند از امروز (7 تا 9 ژوئیه) سفری به مسکو از راستا تهران خواهد داشت که تحولات افغانستان از موضوعات در اولویت دستور کار آن است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1227

به "گزارش توئیتری وزیرخارجه هند از سفرش به ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش توئیتری وزیرخارجه هند از سفرش به ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید