گرامی: جو تیم ما خوب نیست و بازیکنان ترسیده اند، با این شرایط برگزاری لیگ بی فایده است

به گزارش سفر به مالزی، فریبرز گرامی، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با مشکوک بودن تست بعضی از بازیکنان ما، جو خوبی در تیم وجود ندارد.

گرامی: جو تیم ما خوب نیست و بازیکنان ترسیده اند، با این شرایط برگزاری لیگ بی فایده است

فریبرز گرامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص اینکه گفته می گردد تست کرونای سه بازیکن و یک مربی از این تیم مثبت اعلام شده است، گفت: ظاهراً این چند نفر با شرایط مشکوکی روبرو هستند و با مشکوک بودن تست تعدادی از بازیکنان ما، جو خوبی در تیم وجود ندارد. بعضی بازیکنان فرزند کوچک یا پدر و مادر مسن دارند و همین موضوع باعث نگرانی بیشتر نفرات تیم شده است. از طرفی سال جاری با مسائل اقتصادی هم روبرو شده ایم. در مجموع فصل جاری برای ما چندان خوب نبوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق برگزاری بازی های لیگ برتر هستید؟، اظهار داشت: برگزای لیگ برتر با این شرایط بی فایده است. خیلی ها در خصوص آغاز لیگ های اروپایی حرف می زنند، ولی امکانات آنها با ما قابل قیاس نیست. اخیراً هم یک پروتکل داده اند که تیم ها باید آنها را رعایت نمایند که فکر می کنم این کار از بعضی جنبه ها خصوصاً از نظر اقتصادی بسیار سخت است. با این وجود من شنیده ام که تأکید AFC به برگزاری بازی هاست و با این شرایط بعید می دانم لیگ انجام نگردد.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم توضیح داد: می توان لیگ را تعطیل کرد. تکلیف قهرمان که تا حدودی معین است و خیلی سخت است که تیمی به پرسپولیس برسد. در پایین جدول هم می توان تغییری ایجاد نکرد تا لیگ فصل بعد با 18 تیم برگزار گردد، ولی مسئله مهم مشخص سهمیه است که این موضوع چالش بیشتری خواهد داشت. چالش سختی ایجاد شده است و امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می گردد کمترین آسیب را به تیم ها برساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 538

به "گرامی: جو تیم ما خوب نیست و بازیکنان ترسیده اند، با این شرایط برگزاری لیگ بی فایده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرامی: جو تیم ما خوب نیست و بازیکنان ترسیده اند، با این شرایط برگزاری لیگ بی فایده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید