مهدی: حضور 4 بازیکن استقلال در لیست ذخیره تیم ملی باعث لغو بازی با هوادار شد

به گزارش سفر به مالزی، سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: 4 نفر از بازیکنان استقلال در لیست ذخیره تیم ملی هستند و ما مجبور شدیم بازی این تیم برابر هوادار را لغو کنیم.

مهدی: حضور 4 بازیکن استقلال در لیست ذخیره تیم ملی باعث لغو بازی با هوادار شد

خبرنگاران - دیدار تیم های فوتبال استقلال و هوادار تهران که قرار بود روز چهارشنبه هفته جاری برگزار شود، به دلیل حضور داشتن 4 نفر از بازیکنان استقلال در لیست ذخیره تیم ملی از سوی سازمان لیگ لغو و به زمان دیگری موکول شد. سهیل مهدی سرپرست سازمان لیگ در خصوص لغو این مسابقه صحبت هایی انجام داد.

سهیل مهدی سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: ما راضی بودیم بازی های نیم فصل اول را با سلامتی پشت سر می گداریم، اما به یک باره ویروس کرونا همه برنامه های ما را به هم ریخت. استقلال قرار بود هفته گذشته در جام حذفی به مصاف پیکان برود، اما تست کرونای 18 بازیکن این تیم مثبت شد و اعضای پزشکی فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیدند که شرایط بازی با پیکان وجود ندارد و این دیدار باید لغو شود. از طرفی وقتی اسکوچیچ لیست تیم ملی را گفت به ما گفت که چند بازیکن در لیست انتظار و ذخیره باید حضور داشته باشند. با توجه به اینکه 4 نفر از بازیکنان استقلال به لیست ذخیره تیم ملی اضافه شدند طبق قانون ما مجبور شدیم بازی را لغو و به زمان دیگری موکول کنیم.

بیشتر بخوانید

  • رادوشوویچ: کارم با پرسپولیس تمام شده است
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1480

به "مهدی: حضور 4 بازیکن استقلال در لیست ذخیره تیم ملی باعث لغو بازی با هوادار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: حضور 4 بازیکن استقلال در لیست ذخیره تیم ملی باعث لغو بازی با هوادار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید