ترابی: یک جام دیگر به هواداران هدیه می دهیم

به گزارش سفر به مالزی، مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس نسبت به درخواست استقلالی ها برای حضور داور خارجی در دربی واکنش نشان داد.

ترابی: یک جام دیگر به هواداران هدیه می دهیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برد این تیم برابر تیم هوادار در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی سختی بود، اما از اول محکم بازی کردیم و در دقایق ابتدایی بازی 2 گل زدیم. تیم هوادار را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. امیدوارم در بازی بعدی مقابل استقلال هم پیروز باشیم تا یک جام دیگر به هواداران هدیه دهیم.

او درباره پنالتی هایی که در این بازی داور گفت بیان نمود: من صحنه ها را ندیدم، اما پنالتی که روی من شد به نظرم درست بود.

ترابی درباره اینکه استقلالی ها خواهان داور خارجی برای دربی فینال حذفی هستند اظهار کرد: دلیل خاصی برای این درخواست دارند؟ هر داوری بیاورند ما بازی خودمان را می کنیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه استقلالی ها معتقدند در بازی قبلی پرسپولیس از داوری سود برده است اشاره کرد: این نظرشان است، اما نظرشان اشتباه است! همه کارشناسان هم تصمیم داور را تائید کردند. ما به نظر آن ها احترام می گذاریم، اما آماده یک بازی خوب خواهیم شد.

او درباره اینکه در لیگ عربستان برای بازی النصر و الشباب از داور ایتالیایی استفاده شده است گفت: ببخشید من لیگ عربستان را پیگیری نمی کنم!

ترابی در پاسخ به این سوال که بازی با استقلال در فینال جام حذفی بسیار حساس است شرح داد: ما هفته قبل یک جام گرفتیم و از نظر ذهنی یک بار سنگین را روی زمین گذاشتیم. خیلی سخت است که مقابل تیم هوادار این قدر خوب بازی کنیم. ما نیاز داریم که ریکاوری ذهنی خوبی انجام دهیم تا مقابل تیم استقلال خیلی بهتر از این بازی کنیم. آن ها تیم بهتری هستند و نمی خواهند امسال را دست خالی باشند. باید خیلی باهوش باشیم.

وی در مورد اینکه تیم هوادار امروز برای پرسپولیس تونل قهرمانی تشکیل داد ادامه داد: واقعا دست شان درد نکند که به ما احترام گذاشتند. ما از آن ها تشکر می کنیم. امیدوارم در ادامه راه پیروز باشند. همچنین از هواداران خودمان تشکر می کنم که خیلی از ما حمایت کردند. امروز جای آن ها خالی بود. همچنین از مسئولان باشگاه هم تشکر می کنم که از ما حمایت کردند. امیدوارم در بازی بعدی یک جام دیگر هدیه بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1754

به "ترابی: یک جام دیگر به هواداران هدیه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابی: یک جام دیگر به هواداران هدیه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید