پوتین و پاشینیان درباره اوضاع قره باغ تبادل نظر کردند

به گزارش سفر به مالزی، کرملین امروز(آدینه) اظهار داشت، پاشینیان و پوتین در یک تماس تلفنی درباره اوضاع در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان - قره باغ- تبادل نظر داشتند.

پوتین و پاشینیان درباره اوضاع قره باغ تبادل نظر کردند

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه کرملین آمده است: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در تماسی تلفنی با نیکول پاشینیان، سرپرست دولت ارمنستان مصاحبه کرد. آنها درباره اوضاع در قره باغ مصاحبه داشتند.

در ادامه بیانیه کرملین همچنین آمده است: وقتی مصاحبه به گفتگو درباره رویداد اخیر در این منطقه مورد مناقشه رسید، پوتین بر ضرورت تبعیت کامل از تمامی مفاد توافق های سه جانبه رهبران روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان اشاره نمود که مربوط به 9 نوامبر 2020 و 11 ژانویه امسال میلادی و تبعیت کامل از آتش بس می گردد.

بر اساس بیانیه کرملین، پوتین همچنین به تعهدش در ادامه اقدام میانجی گری فعال و حفظ تماس نزدیک با ایروان و باکو برای ثبات منطقه تاکید نمود.

کرملین همچنین گفت: پاشینیان نیز با قدردانی از پوتین درباره تمایل برای مصاحبهی سازنده و همکاری در راستای حل تمامی مسائل به وسیله ابزار دیپلماتیک و سیاسی صلح آمیز سخن گفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1173

به "پوتین و پاشینیان درباره اوضاع قره باغ تبادل نظر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین و پاشینیان درباره اوضاع قره باغ تبادل نظر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید