پزشکی قانونی تهران: نمونه های لازم جهت آزمایشات تخصصی از جسد بهنام محجوبی اخذ شد

به گزارش سفر به مالزی، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: جسد متوفی بهنام محجوبی تحت کالبد گشایی نهاده شد و نمونه های لازم جهت آزمایشات تخصصی اخذ شد.

پزشکی قانونی تهران: نمونه های لازم جهت آزمایشات تخصصی از جسد بهنام محجوبی اخذ شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به انجام آزمایشات تخصصی بر روی جسد بهنام محجوبی گفت: در تاریخ سوم اسفند ماه متوفی در مرکز تشخیص آزمایشگاهی استان تهران تحت کالبد گشایی نهاده شد و نمونه های لازم جهت آزمایشات تخصصی اخذ شد.

وی اضافه کرد: نتیجه آنالیز های اجرا شده و مشخص علت تامه فوت منوط به حصول نتایج آزمایشات، آنالیز سوابق بالینی و یافته های کالبدگشایی است که متعاقبا به مرجع قضایی اعلام خواهد شد؛ بنابراین گزارش، در اطلاعیه اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران در این زمینه آمده است: پس از بستری شدن این فرد در بیمارستان، اقدامات ویژه درمانی برای وی در نظر گرفته شد، که علی رغم کوشش های فراوان کادر پزشکی، متاسفانه زندانی مورد اشاره فوت می نماید.

در این اطلاعیه آمده است: در زمان ورود محکوم به بیمارستان و انجام معاینات تخصصی پزشکان متوجه چند بسته حاوی مواد سیاه رنگ پودری در معده وی شدند که پس از خارج کردن بسته های مورد اشاره این موضوع توسط کادر بیمارستان صورتجلسه و برای آنالیز دقیق و اعلام نتیجه نهایی به پزشکی قانونی سپرده شد.

بر اساس این اطلاعیه: بر اساس اعلام هم بندی های بهنام محجوبی وی با اراده و تصمیم خود و بدون مشورت پزشک اقدام به مصرف خودسرانه چندین داروی خود و دیگران در زندان به صورت همزمان نموده است که این ادعا ها در حال آنالیز دقیق همه جانبه است.

اداره کل زندان های تهران تصریح نموده: در تاریخ 12 بهمن 99 با نظر مرجع قضایی به دلیل بیماری محکوم مورد اشاره با تعویق اجرای مجازات وی موافقت می گردد مشروط به اینکه وثیقه 200 میلیون تومانی جهت خارج شدن از زندان اخذ گردد این موضوع رسما و به صورت کتبی به وی ابلاغ می گردد.

اطلاعیه اداره کل زندان های استان تهران می افزاید: آنالیز دقیق علت فوت این زندانی در پزشکی قانونی صورت میگیرد که نتایج ان متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، این فرد در غائله خیابان گلستان هفتم در سال 96 دستگیر و پس از طی همه فرایند های قضایی، به تحمل حبس محکوم شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1013

به "پزشکی قانونی تهران: نمونه های لازم جهت آزمایشات تخصصی از جسد بهنام محجوبی اخذ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکی قانونی تهران: نمونه های لازم جهت آزمایشات تخصصی از جسد بهنام محجوبی اخذ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید