دانشگاه مراغه در شبکه بین المللی دانشگاه های کشور های منطقه عضو شد

به گزارش سفر به مالزی، دانشگاه مراغه به عضویت در شبکه دانشگاهی بین ناحیه ای در حوزه های بیوفیزیک، بیوتکنولوژی و بهداشت محیط با مرکزیت ایروان و تحت نظر سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد درآمد.

دانشگاه مراغه در شبکه بین المللی دانشگاه های کشور های منطقه عضو شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط تحصیل دبیرستان در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه مراغه، دکتر سیامک علی پور مدیر روابط بین الملل دانشگاه مراغه در این خصوص گفت: 15 دانشگاه و مرکز پژوهشی از کشور های مختلف دنیا شامل ارمنستان، اکراین، ایران، ترکیه، روسیه، گرجستان، هند، انگلستان و ایالت متحده آمریکا در این کرسی عضو هستند و دانشگاه های تهران، علوم پزشکی مشهد و مراغه هم از این جمله اند.

وی اضافه نمود: از جمله مهم ترین وظایف این کرسی فعالیت های پژوهشی، برگزاری جلسات سخنرانی، گردهمایی و کنفرانس در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی، اعزام استاد و دانشجو و تشکیل دوره ها و کارگاه های آموزشی است.

دکتر علی پور اظهار داشت: امید است که این موفقیت زمینه ساز ارتباطات بین الملل هرچه بیشتر و ارتقای توان آموزشی و پژوهشی دانشگاه مراغه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 297

به "دانشگاه مراغه در شبکه بین المللی دانشگاه های کشور های منطقه عضو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه مراغه در شبکه بین المللی دانشگاه های کشور های منطقه عضو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید