نقش های زیبا بر بدن که آثار مخرب و خطرناک دارند

به گزارش سفر به مالزی، در زمان های قدیم افراد بیشتر با توجه به اعتقادات خود تصمیم به انجام تاتو روی بدنشان می گرفتند تا بتوانند گفته های خود را باعلامت و نشانه انتقال دهند، اما امروزه این موضوع بیشتر جنبه زیبایی پیدا نموده و می تواند آسیب های خطرناکی را به بدن افراد وارد کند.

نقش های زیبا بر بدن که آثار مخرب و خطرناک دارند

در حال حاضر افراد تنها به زیبا شدن فکر می نمایند و نمی دانند که می توانند مسبب انواع و اقسام بیماری ها در خود شوند. حتی نمی دانند که گاهی اقدام به انجام این کارها جبران پذیر نخواهد بود. شاید کار تاتو ساده به نظر بیاید وآستانه درد کمی برای فرد ایجاد کند، اما می تواند با گذشت زمان عوارض ناگواری را بر جای بگذارد.

امیرهوشنگ متخصص پوست و مو و هیئت علمی دانشگاه درباره این موضوع اظهار کرد: موضوع تاتو از قدیم تا به الان رایج بوده و بسیاری از افراد دست به انجام این کار می زدند. این کار را بشر از 100 سال پیش انجام می داده، ولی در چند سال اخیر به خصوص در جوانان بیشتر شیوع پیدا نموده است. خالکوبی برای قسمت های مختلف بدن مانند لب، ابرو، مژه، حتی قسمت های دیگر به کار می رود.

او گفت: علی رغم این موارد افراد می توانند برای رفع لک و پیس از خالکوبی آن هم با نظر و تجویز پزشک استفاده نمایند. زیرا ممکن است با درمان دارویی جواب ندهد و مجبور به استفاده از خالکوبی برای رفع یا بهتر کردن عارضه شویم.

هوشنگ توضیح داد:بعضی افراد اگر دچار ریزش موی غیرطبیعی، همچنین شکستگی پشت سر و ابرو شده اند می توانند از تتو استفاده نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 969

به "نقش های زیبا بر بدن که آثار مخرب و خطرناک دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش های زیبا بر بدن که آثار مخرب و خطرناک دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید