مسائل این روزهای تنها کارخانه فراوری پله برقی کشور

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران/البرز نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که فراوری کننده داخلی پله برقی داریم این محصول از چین و دیگر کشورها وارد می گردد.

مسائل این روزهای تنها کارخانه فراوری پله برقی کشور

جهت دریافت خدمات اجرای گرین روف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

محمد جواد کولیوند بعد از ظهر سه شنبه هشتم بهمن در جلسه اقتصاد مقاومتی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در فرمانداری اشتهارد برگزار گردید، اظهار کرد: تنها کارخانه فراوری پله برقی کشور در البرز فعال است و با وجود پتانسیل های این کارخانه در برطرف نیازهای داخلی، همچنان شاهد انعقاد قراردادهایی با چین و دیگر کشورها برای واردات پله برقی هستیم.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: متاسفانه این کارخانه بر سر تخصیص ارز 4200 تومانی با بانک مرکزی اختلافاتی دارند که با وجود مکاتبات انجام شده این مشکل حل نشده که این امر فعالیت این مجموعه را با مشکل روبرو نموده است.

کولیوند در ادامه با اشاره به مشکلاتی که قانون 120کیلومتری برای بخش صنعت استان ایجاد نموده اضافه کرد: کلمه هوایی در قانون شعاع 120کیلومتری بیش از هفت سال است که شهرک صنعتی اشتهارد را با مشکل روبرو نموده و علی وغم وعده و وعیدهای مسئولان این مساله همچنان به قوت خود باقی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: البرز ظرفیت های خوبی در حوزه فراوری و صنعت دارد که باید با همدلی و حمایت در جهت به فعلیت رساندن آنها گام برداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 167

به "مسائل این روزهای تنها کارخانه فراوری پله برقی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل این روزهای تنها کارخانه فراوری پله برقی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید