مسابقات مجازی سلامت روان ویژه دانشجویان دانشگاه های کشور برگزار می گردد

به گزارش سفر به مالزی، به مناسبت هفته سلامت روان، مسابقات مجازی دومینو سلامت روان ویژه دانشجویان دانشگاه های کشور از سوی مرکز مشاوره دانشگاه تهران برگزار می گردد.

مسابقات مجازی سلامت روان ویژه دانشجویان دانشگاه های کشور برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، به مناسبت هفته سلامت روان، مرکز مشاوره دانشگاه تهران با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کانون دانشجویان همیاران سلامت روان، مسابقات کشوری مجازی دومینو و پانتومیم برگزار می نماید.

این مسابقات با محور های سلامت روان، خودمراقبتی، سواد سلامت روان، همدلی و تاب آوری به همراه کارگاه های آموزشی ویژه شرکت نمایندگان برگزار می گردد.

مهلت ثبت نام مسابقه پانتومیم تا 19 مهرماه و تاریخ مسابقات 20 تا 30 مهرماه است. همچنین مهلت ثبت نام مسابقه دومینو تا 22 مهرماه و تاریخ مسابقات یکم تا 10 آبان ماه 1399 خواهد بود.

علاقه مندان جهت دریافت شیوه نامه اجرایی و دریافت فرم ثبت نام می توانند به آدرس https://counseling.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 747

به "مسابقات مجازی سلامت روان ویژه دانشجویان دانشگاه های کشور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات مجازی سلامت روان ویژه دانشجویان دانشگاه های کشور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید