مجیدی: هیچ تیمی نمی تواند استقلال یک دل کنونی را شکست دهد

به گزارش سفر به مالزی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برایم مهم نیست که تیم چقدر گل می خورد؛ مهم این است که دو برابر گل خورده، گل بزند و به همین دلیل فردا برای یک بازی تهاجمی به میدان می رویم.

مجیدی: هیچ تیمی نمی تواند استقلال یک دل کنونی را شکست دهد

به گزارش خبرنگاران، استقلال و پرسپولیس فردا (پنج شنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم می فرایند. فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از داربی 91 اظهار کرد: بعد از سال ها بودن در فوتبال، اولین بار است که این تعداد خبرنگار را می بینم. بازی با پرسپولیس برای هواداران دو تیم مهم است. بازیکنان دو تیم برای این بازی تلاش شان را دو برابر می کنند و نمی توانم حساسیت این بازی را کتمان کنم.

او درباره مصدومیت دیاباته گفت: با توجه به این که سه بازی را در هشت روز انجام دادیم، مصدومیت دیاباته هم به همین دلیل بود. با هماهنگی با پزشکان تیم مشخص شد که بازیکنان پس از پایان مصدومیت نمی توانند وارد تمرینات گروهی شوند و به همین خاطر با آقای ربانی با آن ها تمرینات ریکاوری را انجام می دهند. در حال حاضر غلامی، یزدانی و کارگر مصدومیت ندارند ولی از نظر بدنی آماده بازی نیستند.

سرمربی استقلال درباره تاثیر غیبت دیاباته گفت: آقای دیاباته بازیکن تاثیرگذاری برای تیم ماست و در بازی های قبلی هم این موضوع را نشان داده است. در ساختار دفاعی و حمله ما شکلی به وجود آمده که هر بازیکنی می تواند کار آقای دیاباته را انجام دهد. من از بازیکنان خواستم که برای بردن تمرکز داشته باشند. تیم های برنده تمرکزشان روی بردن است، تیم های بازند هم تمرکزشان روی تیم حریف است.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا فکری به حال وینگرهای سرعتی پرسپولیس کرده است؟ بیان نمود: من فکر می کنم شما به صحبت های قبلی من توجه نکردید. تیم های برنده تمرکزشان روی بردن است و تیم های بازنده تمرکزشان روی تیم برنده است.

او در ادامه درباره قائدی گفت: مهدی در سه، چهار بازی قبلی فوق العاده بود. ما در این بازی ها بازیکنانی داشتیم که می توانند فیکس تیم ملی باشند. این که کدام بازیکن مربی را می برد بالا یا مربی بازیکن را می برد بالا وجود ندارد. من به این بازیکنان افتخار می کنم. این تیم یک دل و یک دست است و به همین دلیل هیچ تیمی نمی تواند استقلال را شکست دهد.

سرمربی استقلال درباره شرایط بودوروف گفت: چون در کار گروهی قرار نگرفته است، از او استفاده نمی کنیم.

مجیدی در ادامه نشست خبری در پاسخ به این سوال که آیا فردا احتیاط می کند یا مثل همیشه تهاجمی بازی می کند؟ اظهار کرد: وقتی تیم را تحویل گرفتم، روی ساختار تدافعی استقلال تمرکز کردم. ساختار تهاجمی استقلال از قبل فوق العاده بود. این تفکرات من بود که روی آن خیلی کار کردم ولی من به عنوان مربی برایم مهم نیست که تیم چقدر گل می خورد؛ مهم این است که دو برابر گل خورده، گل بزند و به همین دلیل فردا برای یک بازی تهاجمی به میدان می رویم. امیدوارم فردا هم استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها فقط تیم خودشان را تشویق کنند تا تمرکز بازیکنان پایین نیاید. در این صورت تماشاگران یکی از بهترین داربی ها را خواهند دید.

او درباره نبود شجاع خلیل زاده و این که آیا به مهاجمان گفته که روی بحث روانی مدافعان پرسپولیس کار کنند؟ گفت: شما فردا بازی را ببینید متوجه می شوید.

سرمربی استقلال گفت: مسلما هرچه تماشاچی بیش تر بیاید، بازی قشنگ تر می شود. فوتبال به جز تماشاگر چیزی برای عرضه کردن ندارد.

مجیدی در ادامه خطاب به هواداران استقلال گفت: این موارد به من انرژی خاصی می دهد. روزی که سرمربی گری استقلال را قبول کردم، برای خودم رویا داشتم. تخیل آدم ها بزرگ ترین انرژی است. مسلما با این تیم پیروز می شوم چون هم هواداران و هم بازیکنانی دارم که یک دل استقلال را به چیزی که لایقش است می رسانند.

وی درباره خط هافبک استقلال بیان نمود: اجازه بدهید راجع به این موضوع بعدا صحبت کنیم.

سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی فردا سورپرایزی دارد؟ اظهار کرد: نه، هیچ سورپرایزی ندارم.

پیش از آغاز سخنان فرهاد مجیدی، مدیر رسانه ای استقلال با انتقاد از بلیت فروشی داربی 91 گفت: ما در دو روز گذشته شاهد پیام های اعتراضی هواداران استقلال راجع به بلیت فروشی بودیم و از پاسخ دو سه خطی هم به آن ها عاجزیم. ما متهمیم به این که نمی خواهیم هواداران به ورزشگاه بیایند. ما در جلسه هماهنگی بازی صحبت کردیم که کنندگان باشگاه پرسپولیس هم معترض بودند که شاید هواداران پشت در بمانند. واقعا در این دور و زمانه اتفاق مسخره ای است. دوستانی که اجرا کننده این کار هستند، پاسخگو نیستند. بیایید و به هواداران توضیحی دهید. این تنها موضوعی است که تا بازی فردا باید به آن فکر کرد. 40 سال است که داربی با 80 تا 90 هزار هوادار برگزار می شود و مشکل امنیتی نبود و فقط مشکل فنی باعث این مشکل شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 296

به "مجیدی: هیچ تیمی نمی تواند استقلال یک دل کنونی را شکست دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: هیچ تیمی نمی تواند استقلال یک دل کنونی را شکست دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید