شوک عظیم به صنعت نفت؛ پورموسوی جدا شد!

به گزارش سفر به مالزی، سیروس پورموسوی، سرمربی صنعت نفت آبادان که در ابتدای فصل به این تیم پیوسته بود و توانست علیرغم مسائل اقتصادی و محرومیت پنجره جابجایی نتایج خوبی را کسب کند، در ادامه اکنون با توجه به تداوم مسائل اقتصادی طلایی پوشان و بی توجهی مسئولان استانی ترجیح داد از سرمربیگری این تیم کنار برود.

شوک عظیم به صنعت نفت؛ پورموسوی جدا شد!

سرمربی صنعت نفت آبادان که در چند مقطع در نیم فصل اول توانسته بود به صدر جدول لیگ بیستم نیز دست یابد، امیدوار بود در نیم فصل و با توجه به وعده های داده شده، مسائل تیمش با مساعدت مسوولان حل گردد. با این حال عدم اختصاص بودجه لازم برای جذب نفرات مدنظر و مسائل اقتصادی بازیکنان این تیم که قصد داشتند در چند مرحله با اعتصاب در تمرینات شرکت نکنند باعث شد او اکنون تصمیم به خاتمه همکاری با این باشگاه بگیرد.

مسائل اقتصادی در صنعت نفت آبادان باعث شده بود که در جابجایی زمستانی مدیران باشگاه تصمیم به فروش چند ستاره این تیم، از جمله طالب ریکانی بگیرند که با واکنش تند طرفداران نیز همراه شده بود.

باید دید مدیران صنعت نفت آبادان بعد از این تصمیم شوک آور سیروس پورموسوی چه تصمیمی خواهند گرفت.

سرمربی نفت آبادان با انتشار پستی به موضوع خداحافظی اش از این تیم پرداخت و ابراز امیدواری کرد با استعفایش از این تیم مدیران استانی توجه بیشتری به آن داشته باشند و مانع از این شوند که طلایی پوشان در جهت سقوط به رتبه های پایین تر قرار گیرند.

در بخشی از متن استعفای پورموسوی امده است: می روم، چون مرغ همسایه اینجا غاز است. می روم، اما بدانید شانه خالی نکردم و رفیق نیمه راه نبودم. می روم فقط برای حفظ ارزش ها.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1078

به "شوک عظیم به صنعت نفت؛ پورموسوی جدا شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک عظیم به صنعت نفت؛ پورموسوی جدا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید