انتصاب نماینده مخبر برای احیای واحدهای مالی

به گزارش سفر به مالزی، تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری در حکمی سیدامیرحسین مدنی را با حفظ سمت به عنوان نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه اندازی و عملیاتی نمودن نهضت احیاء واحدهای مالی منصوب کرد.

انتصاب نماینده مخبر برای احیای واحدهای مالی

متن کامل حکم محمد مخبر و اهم وظایفی که محول شده به توضیح زیر است:

جناب آقای دکتر سید امیرحسین مدنی

در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر خنثی سازی تحریم ها و مردمی کردن اقتصاد، لزوم ایجاد سازوکاری منعطف، چابک، جوابگو و مردم پایه جهت رصد محیط و اتخاذ تدابیر و تصمیمات به هنگام و هوشمند با هدف احیاء، نوسازی و فعال سازی واحدهای اقتصادی غیرفعال و نیمه فعال با مشارکت جدی مردم و جوانان و استفاده حداکثری از اختیارات، ظرفیت ها، قابلیت ها و توانمندی های شوراهای عالی، ستادها، وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، بانک ها، شرکت های دولتی، نهادهای عمومی و انقلابی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه اندازی و عملیاتی نمودن نهضت احیاء واحدهای اقتصادی منصوب می شوید.

اهم وظایف به توضیح ذیل است:

1. ایجاد بستر مناسب اقتصادی، حقوقی، اجتماعی، فناوری، زیست محیطی جهت نقش آفرینی مردم، جوانان، حلقه های میانی و بخش خصوصی در شناسایی و احیای واحدهای اقتصادی، تولیدی، صنعتی و خدماتی با اولویت منطقه ها کمتر برخوردار.

2. ایجاد سازوکارهای هوشمند لازم جهت به هم رسانی، همسویی، تعامل و هم افزایی فیمابین وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهادهای اقتصادی، ستادها و شوراهای عالی برای پشتیبانی و مانع زدایی در احیاء و فعال سازی واحدهای غیرفعال و نیمه فعال.

3. طراحی و پیاده سازی بستر نرم افزاری و مدیریتی لازم جهت مشارکت مردم، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، نخبگان دانشگاهی و صنعتی و نهادها و دستگاه های اجرایی.

4. طراحی بستر مناسب و چابک جهت بهره گیری از شیوه های نوین و دانش بنیان در تامین اقتصادی، بازاریابی، فناوری، مدیریتی و حقوقی به منظور ارتقا بهره وری واحدهای اقتصادی.

5. رصد، پایش و ارزیابی عملکرد دستگاه های فوق الذکر و گزارش دهی دوره ای.

بدیهی است کلیه دستگاه های ذی ربط در محدوده این حکم موظف به همکاری و هماهنگی لازم می باشند.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی و قانون مداری دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله پیروز و موید باشید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1567

به "انتصاب نماینده مخبر برای احیای واحدهای مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب نماینده مخبر برای احیای واحدهای مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید