شریف: اختلاف سلیقه میان کارگزاران و مجموعه عارف وجود دارد

به گزارش سفر به مالزی، دبیرکل حزب هدا گفت: افرادی به شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان ایراداتی وارد می دانند؛ برخی از احزاب، نفراتی را به عنوان عضو حقیقی در شورا شرکت می دهند و درنتیجه، سبد رأی آن ها در تصمیم ها بالاتر می رود.

شریف: اختلاف سلیقه میان کارگزاران و مجموعه عارف وجود دارد

احمد شریف، دبیر کل حزب هدا در مصاحبه با خبرنگار حوزه احزاب خبرنگاران، پیرامون اختلافات سیاسی جریان اصلاحات، گفت: متأسفانه یک اختلاف سلیقه ای میان کارگزاران و مجموعه آقای عارف است و اخیراً آقای قوچانی هم یک مطلب انتقادی به عملکرد آقای عارف در فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان نوشته اند و فراکسیون امید هم جوابیه ای منتشر کرده است.

وی افزود: شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان در واقع بالاترین مرجع تصمیم گیری سیاسی این جریان است و دبیران کل و شخصیت های سیاسی در آن حضور دارند. تا زمانی که نهادسازی دیگری صورت نگرفته است، همه باید از تصمیم های این نهاد فعلی تبعیت کنند.

شریف با اشاره به اینکه پیشنهاد کارگزاران، تشکیل مجلس اصلاحات است، گفت: در شورای هماهنگی پیرامون این طرح، بحث هایی صورت گرفته و بند هایی از آن موافقت شده، ولی هنوز به تصویب نهایی نرسیده است. بر این امر باور دارم که اگر طرح مجلس اصلاحات اجرا شود، فراگیری کلی از همه سلایق اصلاح طلبان در کشور رخ خواهد داد و در آینده نتایج مطلوبی به دست میاید.

وی ادامه داد: افرادی به شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان ایراداتی وارد می دانند؛ برخی از احزاب، نفراتی را به عنوان عضو حقیقی در شورا شرکت می دهند و درنتیجه، سبد رأی آن ها در تصمیم ها بالاتر می رود. هر ساختاری بعد از مدتی فعالیت، قابل نقد است و باید نقاط قوت و ضعف آن تعیین شود.

دبیر کل حزب هدا در خصوص تغییر مانیفست اصلاحات برای شرکت در انتخابات 1400 ریاست جمهوری، تأکید کرد: پیرامون انتخابات مجلس و تغییر رویکرد اصلاحات، تا به امروز در هیچ جلسه ای تصمیمات گرفته نشده است. برای حضور در انتخابات 1400 باید بررسی شود که آیا شورای عالی با همین ترکیب به ادامه فعالیت خود خواهد پرداخت یا خیر.

شریف با بیان اینکه برخی از احزاب سیاسی در یک مجموعه دیگری به نام شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور دارند، بیان داشت: حضور این احزاب در شورای هماهنگی منوط به مصوبه شورای عالی سیاست گذاری است. در آخرین مصوبه ای که شورای عالی سیاست گذاری برای انتخابات مجلس ابلاغ کرد، به احزاب اختیاراتی داده شد تا با تابلوی سیاسی موردنظرشان در انتخابات شرکت کنند و چند حزب ازجمله کارگزاران لیست مستقلی برای خود معرفی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 467

به "شریف: اختلاف سلیقه میان کارگزاران و مجموعه عارف وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریف: اختلاف سلیقه میان کارگزاران و مجموعه عارف وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید