سهامداران پدیده شاندیز برای اطلاع از سهام خود چه باید بکنند؟

به گزارش سفر به مالزی، سخنگوی شرکت پدیده شاندیز گفت:افرادی که در قبل سهامدار این شرکت بودند تکلیف سهام آن ها در سامانه سناپ تعیین است و می توانند به وسیله کد ملی و کد سهامداری به این سامانه مراجعه نمایند و از آخرین شرایط سهام خود آگاه شوند.

سهامداران پدیده شاندیز برای اطلاع از سهام خود چه باید بکنند؟

به گزارش از ، سید جلال فیاضی سخنگوی شرکت پدیده شاندیز گفت: از چند ماه قبل اقدامات لازم برای ورود این نماد به بورس در دستور کار نهاده شد که این اقدام با موفقیت انجام شد و در دو روز قبل شاهد درج نماد این شرکت در بازار پایه فرابورس بودیم.

او با اشاره به اینکه اقداماتی که سهامداران پدیده شاندیز باید نسبت به معاملات سهام خود انجام دهند، ادامه داد: افرادی که در قبل سهامدار این شرکت بودند تکلیف سهام آن ها در سامانه سناپ معین است و می توانند به وسیله کد ملی و کد سهامداری به این سامانه مراجعه نمایند و از آخرین شرایط سهام خود آگاه شوند، افرادی می توانند بعد از بازگشایی معاملات اقدام به خرید و فروش سهام خود نمایند که ضمن ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت به وسیله دفاتر پیشخوان، کدپیگیری را دریافت نموده باشند.

سخنگوی شرکت پدیده شاندیز گفت: افرادی که کد سهامداری خود در سامانه سناپ را فراموش نموده اند می توانند به وسیله آیکون موجود در این سامانه اقدام به دریافت دوباره کد نمایند.

فیاضی اضافه کرد: سهامی که اکنون وارد بورس شده سهام شرکت توسعه است، شرکت ابنیه بعد از ارائه گزارش های اقتصادی باید به بورس وارد این بازار خواهد شد.

او توضیح داد: در شرایط کنونی افرادی که که سهامدار پدیده شاندیز بودند علاوه بر سامانه سناپ می توانند با ورود به سامانه فرابورس و به وسیله کد ملی نسبت به تعداد سهام خود اطلاعات کسب نمایند.

سخنگوی شرکت پدیده شاندیز گفت: افرادی که در سامانه دارا (ddn.csdiran.com) ثبت نام نموده اند با مراجعه به این سایت می توانند از قسمت سبد سرمایه گذاری برگ سهام خود را چاپ و مشاهده نمایند یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب برگ سهم گتوشا را قاب چاپ و مشاهده است.

فیاضی اضافه کرد: افرادی که دسترسی به معاملات آنلاین کارگزاری ها دارند، تعداد سهام گتوشا برای آن ها قابل مشاهده است.

او ادامه داد: همچنین سهامداران می توانند پس از مشاهده، با مراجعه به کارگزار بورس و تنظیم فرم تغییر کارگزار ناظر نسبت به انتقال سهامشان به سبد سهامشان نزد کارگزار اقدام نمایند.

سخنگوی شرکت پدیده شاندیز به زمان دقیق بازگشایی معاملات پدیده شاندیز اشاره نمود و گفت: زمانی دقیقی برای شروع معاملات این سهام اعلام نشده است، اما به نظر می رسد بازگشایی سهام زیاد طول نخواهد کشید.

منبع:ایرنا

/ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 424

به "سهامداران پدیده شاندیز برای اطلاع از سهام خود چه باید بکنند؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "سهامداران پدیده شاندیز برای اطلاع از سهام خود چه باید بکنند؟" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهامداران پدیده شاندیز برای اطلاع از سهام خود چه باید بکنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید