پوستر دیواری پتینه از کجا بخریم؟

به گزارش سفر به مالزی، این روز ها دیزاین داخلی بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است و انواع تجهیزات دکوراسیون در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع دیوار پوش ها با هدف زیبایی دکوراسیون داخلی فراوری شده اند. پوستر دیواری یکی از دیوار پوش های بسیار پر هوادار است که در خانه و سایر محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده ز پوستر دیواری می توان با هزینه کم، محیط را تغییر داد. نصب پوستر دیواری بسیار آسان بوده و این دیوار پوش جذابیت زیادی در محیط ایجاد می نماید. تنوع بالای طرح و رنگ پوستر دیواری ، موجب شده هر شخصی بتواند نوع مورد نظر خود را مطابق با سلیقه شخصی به راحتی تهیه کند. در صورتی که افراد بتوانند بر اساس محیط مورد نظر ، انتخاب طرح و رنگ پوستر دیواری را به خوبی انجام دهند تاثیرات به مراتب بیشتری را ایجاد خواهند کرد. طول عمر پوستر دیواری و کاغذ دیواری بسیار بالا است و همین موجب شده این دیوارپوش بسیار مورد توجه قرار گیرد. از گذشته تا بحال فراوری دیوار پوش ها با تغییر و تحولات زیادی روبرو شده است و کیفیت پوستر دیواری بسیار بالا رفته و این دیوارپوش ها طول عمر بالایی دارند. یکی از انواع پوستر دیواری ها ، پوستر دیواری پتینه استکه با قدیمی انگاری طرح ها موجب افزیش زیبایی آن می گردد.

پوستر دیواری پتینه از کجا بخریم؟

خرید پوستر دیواری پتینه با قیمت مناسب

پوستر دیواری شامل انواع مدل ها است که یکی از انواع تازه آن، پوستر دیواری سه بعدی است. پوستر دیواری سه بعدی از انواع پوستر دیواری پر هوادار است که دارای طرح های زنده است که در فاصله چند متری طبیعی جلوه می نماید. این پوستر دیواری ها تاثیرگذاری بالایی را بر روی دکوراسیون خواهند داشت. پوستر دیواری پتینه سه بعدی دارای طرح ها و رنگ های گوناگون ات که برای داشتن یک دکور خوب باید بتاونید طرحی مناسب را انتخاب نمایید که علاوه بر تطابق با دکوراسیون و اجزای آن ، مناسب با کاربری محیط باشد زیرا بسیار مهم است که برای هر محیط از پوستر دیواری مناسب استفاده گردد به طور مثال پوستر دیواری های مشاغل متفاوت از پوستر دیواری های منزل هستند و هر کدام مناسب با فضایی می باشند و در صوتی که از پوستر دیواری پتینه نامناسب با محیط استفاده گردد ، نتیجه عکس خواهد بود.

اگر قصد خرید پوستر دیواری پتینه با قیمت مناسب را دارید ، فروشگاه دیوار دکور می تواند انواع پوستر دیواری پتینه با کیفیت را با حداقل قیمت به شما ارائه دهد. با مراجعه به سایت دیوار دکور امکان بهره مندی از انواع محصولات دکوراتیو خواهید داشت که این تجهیزات و لوازم مانندد پوستر دیواری با برترین کیفیت برای شما در نظر گرفته شده است.

فروش پوستر دیواری پتینه به صورت آنلاین

امروزه نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه ها نیست و به وسیله اینترنت به راحتی می توانید خرید پوستر دیواری و سایر لوازم مورد نظر خود را انجام دهید. پوستر دیواری ها شامل تنوع بالا از نظر جنس کیفیت، قیمت، طرح ، رنگ، ابعاد و… می باشد به همین علت باید ابتدا شما تعیینات پوستر دیواری مورد نظر و طرح و بودجه ای که می خواهید به آن اختصاص دهید را تعیین نمایید. فروش پوستر دیواری پتینه در نوع مرغوب به وسیله فروشگاه دیوار دکور انجام می گیرد.

قیمت پوستر دیواری پتینه

پوستر دیواری دیوارپوشی است که شبیه به کاغذ دیواری بوده و در ابعاد و طرح های مختلف نصب می گردد. این دیوارپوش در یک شیت یا چند شیت مورد استفاده قرار می گیرد. از پوستر معمولا در یکی از دیوار ها استفاده می گردد. تصاویر پوستر دیواری بسیار مجذوب کننده و تحول گرا هستند. به علت این که طرح پوستر دیواری یک تصویر بزرگ و کلی است ، بسیار مورد توجه واقع می گردد. تاثیر بصری ایجاد شده با پوستر دیواری بسیار زیاد بوده و برای ایجاد تغییرات در محیط استفاده از آن کاملا مناسب خواهد بود. در هر ساختمانی می توان برای زیبایی بصری از پوستر دیواری یاری گرفت. قیمت پوستر دیواری پتینه بسیار مختلف است و به علت این که این دیوار پوش در انواع طرح ها و سلیقه ها می باشد ، هر یک دارای قیمت مختلف می باشد. عوامل متعددی در قیمت پوستر دیواری پتینه نقش دارند که کیفیت، طرح، جنس، مدل و.. از این موارد مهم هستند.

کاغذ دیواری پتینه یا پوستر دیواری پتینه ؟

پوستر دیواری پتینه دیوارپوشی شبیه به کاغذ دیواری پتینه است که از جنبه هایی دارای تفاوت می باشد. کاغذ دیواری ها در تمام دیوار ها اجرا می شوند که یک پوشش سرتاسری را به دیوار ها می دهند و به صورت رول تهیه شده و به صورت عمودی این رول ها در کنار هم قرار می گیرند بعلاوه کاغذ دیواری ها دارای الگوی طرح دار است و تصاویر تکرار شونده دارد که در طول رول تکرار شده اند. ، در صورتی که پوستر دیواری پتینه همچون یک تصویر است که به دیوار زده می گردد بنابراین این تصویر بر روی یک دیوار قرار می گیرد و سایر دیوار ها را می توان با کاغذ دیورای پوشاند. بنابراین استفاده از این دیوار پوش ها در کنار هم تداخلی ندارد و نتیجه زیبا خواهد بود.

نکات مهم در خرید پوستر دیواری پتینه

در زمان خرید پوستر دیواری پتینه باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید این دیوار پوش را در نوع مناسب تهیه نمایید. از جمله ویژگی های مناسب پوستر دیواری ها، امکان نظافت و شستشوی آن است زیرا سطح پوستر دیواری به مرور دچار آلودگی شده و در صورتی که پوستر دیواری قابلیت شستشو داشته باشد می توان سطح آن را تمیز کرد. مقاومت بالا در برابر خط و خش از دیگری ویژگی های یک پوستر دیواری پتینه مرغوب است و در صورتی که می خواهید از پوستر دیواری در مدت طولانی بهره ببرید، باید حتما نوع مقاوم آن را تهیه نمایید. مقاومت پوستر دیواری در مقابل حرارت و نور خورشید و ثابت ماندن رنگ و کیفیت آن با گذشت زمان از سایر ویژگی های مهمی است که در خرید پوستر دیواری باید به آن توجه داشته باشید.

انتخاب پوستر دیواری پتینه

پوستر دیواری پتینه که امروزه بسیار رایج پیدا نموده است دارای تفاوت مهمی با کاغذ دیواری است که آن هم تکراری نبودن تصویرش است. پوستر دیواری از تکه هایی تشکیل می گردد که هر یک باید در محل صحیح خود بر روی دیوار قرار گیرند. به طور کلی قیمت پوستر دیواری پتینه بسیار مناسب تر از رنگ ساختمانی بوده و در کنار قیمت مناسب، زیبایی زیادی را ایجاد می نماید. یکی از محبوب ترین انواع پوستر دیواری پتینه ، پوستر دیواری پتینه سه بعدی است. پوستر دیواری پتینه سه بعدی دارای طرح های سه بعدی و زیباست که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می نماید. هر چه نوع مواداولیه مورد استفاده در پوستر دیواری مرغوب تر باشد در نتیجه پوستر دیواری کیفیت بالاتری خواهد داشت و البته قیمت آن بالاتر خواهد بود. گرچه قیمت یکی از موارد مهم در خرید پوستر دیواری است ، اما کیفیت حرف اول را می زند زیرا در صورتی که پوستر دیواری مورد نظر ما کیفیت قابل قبولی را نداشته باشد، در زمان کوتاه دچار پارگی، خط و خش، رنگ پریدگی و…. خواهد شد. در فراوری بعضی از انواع پوستر دیواری مرغوب از دستگاه های چاپ پیشرفته استفاده می گردد و طرح های آن به صوت طبیعی تر و زیباتر است.

اگر می خواهید خرید پوستر دیواری پتینه را انجام دهید به وسیله سایت دیوار دکور برترین دیوار پوش ها را با قیمت مناسب از این مجموعه معتبر و تخصصی خریداری نمایید.

https://divardecor.com

منبع: فوت و فن
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1736

به "پوستر دیواری پتینه از کجا بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر دیواری پتینه از کجا بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید