دانشگاه ها در سال تازه تحصیلی تازه حضوری است؟

به گزارش سفر به مالزی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه ها در سال تحصیلی نو به صورت کاملا حضوری برگزار می شوند، گفت: احتیاج است که تمهیدات لازم برای حضور پر شور و نشاط دانشجویان انجام گردد.

دانشگاه ها در سال تازه تحصیلی تازه حضوری است؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، محمدعلی زلفی گل گفت: از خداوند می خواهیم به دولتمردان یاری کند تا در جهت راه شهدا گام بردارند و کوشش نمایند خواسته شهدا را محقق نمایند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مهم ترین خواسته شهدا را گام برداشتن در راه دین، حمایت از ولایت، اجرای عدالت، فساد ستیزی و مردمی بودن برشمرد و گفت: امیدواریم خداوند این توفیق را به دولتمردان بدهد تا در این راستا گام بردارند.

دکتر زلفی گل با اشاره به ملاقات خود با روسای مراکز دانشگاه های استان کرمان در این سفر توضیح داد: در این ملاقات با مسائلی که دانشگاه ها در آغاز سال تحصیلی نو با آن روبرو هستند، آشنا می شویم و کوشش می گردد این مسائل رفع گردد. وی از استاندار کرمان درخواست کرد همانند همواره حامی و پشتیبان آموزش عالی و روسای دانشگاه های استان باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه ها در سال تحصیلی نو به صورت کاملا حضوری برگزار می شوند، توضیح داد: احتیاج است که تمهیدات لازم برای حضور پر شور و نشاط دانشجویان انجام گردد. قبل از آغاز سال تحصیلی نو باید بحث های رفاهی، خوابگاهی، تغذیه و ایاب و ذهاب دانشجویان برنامه ریزی گردد تا امکانات لازم برای دانشجویان مهیا گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1632

به "دانشگاه ها در سال تازه تحصیلی تازه حضوری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ها در سال تازه تحصیلی تازه حضوری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید