خبرنگاران بیش از سه هزار مورد بازرسی از اصناف کردستان انجام شد

به گزارش سفر به مالزی، سنندج - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طی 16 روز (آبان) همزمان با اعمال بعضی محدودیت های کرونایی سه هزار و 110 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی بازار این استان انجام شد.

خبرنگاران بیش از سه هزار مورد بازرسی از اصناف کردستان انجام شد

محمد دره وزمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: از اول تا 16 آبان در مجموع سه هزار و 110 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار اجرا شده است.

وی با اشاره به کشف 135 مورد تخلف در این بازرسی ها، افزود: در این رابطه 114 فقره پرونده برای واحدهای صنفی و غیر صنفی متخلف تشکیل شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه نمود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع چهار میلیارد و 449 میلیون و 424 هزار 91 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

دره وزمی یادآور شد: در مدت یاد شده به وسیله ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها، 192 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 28 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی تاکید نمود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت در واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت، موارد تخلف را گزارش نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 819

به "خبرنگاران بیش از سه هزار مورد بازرسی از اصناف کردستان انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از سه هزار مورد بازرسی از اصناف کردستان انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید