معرفی هتل 3 ستاره در دیاف در الجزیره

به گزارش سفر به مالزی، هتل در دیاف الجزیره | Dar Diaf Hôtel

این هتل 3 ستاره با موقعیت مناسبی که برای اقامت در شهر الجزیره دارد، جزو بهترین اقامتگاه های ارزان این شهر است. هتل در دیاف الجزیره Dar Diaf Hôtel تنها 1.2 کیلومتر از مرکز شهر فاصله داشته و در خیابان 48 ام قرار گرفته است. در متن زیر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این هتل سنتی زیبا را تا دیدنی های الجزیره مطرح می نماییم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل در دیاف الجزیره را مرور کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره در دیاف در الجزیره

خدمات رفاهی هتل در دیاف الجزیره

از خصوصیات مهم این اقامتگاه با طراحی داخلی منحصر به فردش می توان به اینترنت وای فای رایگان در فضای عمومی هتل و در همه اتاق های آن اشاره کرد. بنابراین خیالتان از بابت دسترسی به شبکه دنیای راحت باشد. در ورودی هتل، پارکینگ رایگانی بدون نیاز به رزرو قرار گرفته است و کافی نت در لابی نیز، با سیستم های کامپیوتر در اختیار شماست. خدمات و کارمندان میز پذیرش 24 ساعته در خدمت شما مهمان عزیز، خواهند بود و در لابی می توانید روزنامه رایگان و مبلمانی برای نشستن پیدا کنید.

اگر در پی کار و تجارت به این شهر سفر کرده و در این هتل اقامت کرده اید، امکاناتی از قبیل یک اتاق ملاقات و مرکز تجاری با امکان فکس و فتوکپی در اختیارتان قرار خواهد گرفت، تنها باید هزینه جداگانه استفاده از این فضاها را پرداخت کنید.

ورود به هتل در دیاف الجزیره، از ساعت 1 ظهر تا ساعت 2 نیمه شب می باشد و برای خروج، از ساعت 6 صبح تا ساعت 12 ظهر، می توانید اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به چند زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی صحبت می کنند. ترانسفر فرودگاهی نیاز به پرداخت هزینه داشته و خدمات نگهبانی، انبار چمدان و امکانات لباسشویی نیز فراهم است. در این هتل، ورود حیوانات ممنوع می باشد و آسانسور و باربر رفت و آمد بین طبقات را برایتان آسان می کند.

امکانات تفریحی هتل در دیاف الجزیره

استخر شنای سرپوشیده ای برای تفریح و تفریح در این اقامتگاه ساخته شده است.

رستوران هتل:

رستوران بزرگ هتل سالنی زیبا است به طوری که از طبقات بالا قابل رؤیت است و پلکانی دو طرفه شما را به راحتی به طبقه بالا هدایت می کند. از منوی کافه هتل، انواع قهوه ها را می توانید انتخاب کنید.

صبحانه تازه که بعد از سفارش برای شما طبخ می شود هر صبح بین ساعات 06:30 تا 10:00 قابل دسترسی است. اگر در ساعات پایانی شبانه روز، بخواهید از خدمات اتاق استفاده کنید، باید مبلغی پرداخت نمایید. در ضمنً، تنها در ساعات مشخصی این سرویس در دسترس است. صبحانه از ساعت 6:30 صبح تا 10 صبح سرو می شود.

  • سالن غذاخوری هتل: این رستوران غذا را به صورت بوفه سرو می کند و متخصص در انواع غذاهای بین المللی است. تمام وعده های روزانه صبحانه، نهار و شام در این فضا و در ساعات مختلف روز قابل سفارش است.

امکانات اتاق های هتل در دیاف الجزیره

تمام 103 اتاق به صورت جداگانه و چشم نواز طراحی شده اند. می توانید ازاره هایی با کاشی های رنگی، در بعضی از اتاق ها ببینید که شما را به یاد شبستان های بناهای تاریخی می اندازد. برای کمی تفریح، تلویزیون های پلاسما با شبکه های دنیای را پیدا خواهید کرد و امکاناتی از قبیل یخچال ها و ملافه های تمیز بر روی تخت ها درون اتاق ها گذاشته شده اند.

آشپزخانه کوچکی دارای کابینت، سینک ظرفشویی و لوازم آشپزخانه مختص پخت و پز نیز در گوشه ای از فضای اتاق یافت می شود. از دیگر امکانات اتاق، موارد زیر را نام می بریم:

  • تهویه مطبوع دارای کنترل
  • تخت های اضافه چرخ دار- در صورت پرداخت هزینه آن
  • تلفن
  • بطری آب معدنی رایگان
  • اتاق های به هم مرتبط
  • حوله لباسی
  • تخت و گهواره رایگان برای نوزادان
  • امکانات اتوکشی در صورت درخواست

حمام خصوصی اتاق ها با وان، سشوار و وسایل آرایشی- بهداشتی رایگان تجهیز شده است. برای رزرو اتاق در هتل در دیاف الجزیره، یا دیدن عکس های بیشتری از آن، سری به قسمت رزرو هتل الجزیره در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل در دیاف الجزیره

  • سوئیت: یک اتاق خواب با یک تخت دو نفره دارد. در فضای نشیمن این اتاق یک تخت مبلی نیز قرار گرفته است.
  • اتاق سینگل: همانطور که از نام اتاق مشخص است تنها یک تخت یک نفره دارد.
  • اتاق بزرگ دابل: دارای یک تخت دو نفره می باشد.
  • دابل: کوچکتر از اتاق بزرگ دابل است و یک تخت دو نفره دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر الجزیره

دسترسی هتل به رستوران های متعدد که در چند قدمی آن قرار گرفته اند، یکی از مزیت های این هتل 3 ستاره است. به عنوان نمونه رستوران لیونیداس یا رستوران ال کونوز یا پاستری شاپ، تنها 2 دقیقه تا هتل فاصله دارند. مرکز خرید اینس کانسپت تنها دو کوچه با شما فاصله داشته و اگر وسیله نقلیه دارید، پمپ گاز تنها 1 دقیقه رانندگی تا محل اقامت شما دارد. در صورت نیاز با 10 دقیقه رانندگی به بیمارستان و درمانگاه دکتر یاهی خواهید رسید. اگر در پی سافاری هستید، می توانید به پارک ملی ال کالا در شمال شرقی این کشور بروید.

  • باغ بوتانیکال الجزیره، جاریدن دوسه: 13 کیلومتر بوده که با 40 دقیقه رانندگی از هتل به این باغ زیبا می رسید. در برنامه ریزی سفر خود، حداقل 2 ساعت را برای این باغ در نظر بگیرید.
  • کلیسای کوچک نوتردام آفریقا: 9 کیلومتر تا این اقامتگاه فاصله دارد. با 25 دقیقه رانندگی به این جاذبه می رسید.
  • موزه ملی باردو: 6 کیلومتر بوده که با 25 دقیقه رانندگی از هتل به این موزه می رسید.
  • موزه ملی هنرهای معاصر الجزیره: 5 کیلومتر است و با 35 دقیقه رانندگی از هتل، به این موزه خواهید رسید.
  • موزه هنر: این بنا، یک کاخ تاریخی است که اکنون به عنوان موزه هنر احیا شده و 4 کیلومتر از هتل فاصله دارد. با 30 دقیقه رانندگی به موزه خواهید رسید.
  • قبرستان سلطنتی مورتانیا: 1 کیلومتر بوده که یک ساعت و 7 دقیقه رانندگی خواهید داشت.
  • مسجد بزرگ جامع: 11.7 کیلومتر بوده که با نیم ساعت رانندگی از هتل به این شاهکار معماری می رسید.
  • فرودگاه هواری بومدین: 16 کیلومتر است که با تاکسی، حدود یک ساعت در راه خواهید بود.

موقعیت هتل در دیاف الجزیره

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

الجزایر، مرکز الجزیره، 1600 آلگر، 1600، خیابان مارتیرس 48

Boulevard des Martyres, Algiers, 16000, Algeria, 16000 Alger, Algeria 48

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1489

به "معرفی هتل 3 ستاره در دیاف در الجزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره در دیاف در الجزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید