تیگو8 پرو مدیران خودرو به روزترین خودروی بازار کشور

به گزارش سفر به مالزی، شرکت مدیران خودرو مدت هاست که تبلیغات تیگو8 پرو خود را با سر و صدای بسیار شروع کرده، محصولی که به وسیله بیشتر رسانه ها و بعضی مشتریان هدف مورد تست و آنالیز قرار گرفته و به نوعی توجه همگان را به خود جلب کرده است.

تیگو8 پرو مدیران خودرو به روزترین خودروی بازار کشور

اما چرا تیگو8 پرو مورد توجه عمومی قرار گرفته؟ بیش از 3 سال است که واردات خودرو به کشور ممنوع شده و عملا آخرین نمونه های خودروهای وارداتی مدل 2017 و 2018 می باشند و بیشتر خودروهای مونتاژی نیز از تکنولوژی روز برخوردار نیستند و به یکباره خبر عرضه خودرویی اعلام می شود که هم به لحاظ طراحی و مهندسی و هم آپشن های رفاهی و ایمنی در بالاترین و به روزترین سطح ممکن واقع شده است و حتی از کلیه خودروهای وارداتی هم سطح خود نیز مجهزتر می باشد.

تیگو8 پرو خودرویی پیروز است که با بهره گیری از طراحان و مهندسان بین المللی به خوبی نماینده ارتقاء و پیشرفت فوق العاده صنعت خودروسازی چین می باشد . سال گذشته بیش از 140 هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسید که می توان گران ترین محصول شرکت چری را پرفروش ترین محصول آن نامید و این به درستی ارزش و توانمندی بالای این محصول را نشان می دهد. تیگو8 پرو در بازارهای پر رقابت و شلوغی چون چین- روسیه -برزیل توانسته در رقابت با بزرگانی چون فورد ، شورلت ، فولکس واگن ، تویوتا ، نیسان ، هیوندای ، کیا و… بسیاری خودروهای مطرح دیگر فروش قابل قبول و جایگاه ویژه ای را بیابد.

به نوعی تیگو8 پرو توانست برند شرکت سازنده خود را نیز به خوبی ارتقاء دهد و بیانگر ارتقاء برند چری در سطح بین المللی باشد.

اما چرا تیگو8 قبل عرضه در بازار ایران مورد توجه قرار گرفته و در سایر بازارهای ذکر شده نیز تجربه پیروزی داشته است.

به طور خلاصه نکات مهم و قابل توجه این خودرو را اشاره می کنیم.

طراحی بدنه کاملا مجذوب کننده علی الخصوص جلوپنجره خاص و خطوط حساب شده و متناسب که حس یک شاسی بلند لوکس و تنومند را به شما می دهد و از نمای کناری تا حدود زیادی شبیه به خودروی ولوو ایکس سی 90 می باشد.

طراحی داخلی کاملا خاص ، منحصر به فرد با بزرگترین مانیتور ممکن 24.6 اینچ که مشابه نسل تازه طراحی مرسدس بنز می باشد و به لحاظ طراحی داشبورد و کنسول تا حدودی شبیه به رنجرور می باشد.

کیفیت اجزاء داخلی بالا بوده و کاملا ملموس می باشد که شما با یک خودروی لوکس روبرو هستید که به جزئیات و کیفیت اهمیت ویژه ای داده شده است.

موتور 1.6 TGDI با قدرت حدودی 200 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر که جزو 10 موتور برتر چین به لحاظ عملکرد و کارایی قرار گرفته است. و همراه با گیربکس دوکلاچه 7 سرعته از نوع تر طراحی شرکت گتراک آلمان بوده می تواند شتاب فوق العاده ای برای یک شاسی بلند سنگین فراهم می نماید (0 تا 100 در حدود 8 ثانیه)

کیفیت جایگاه ها و ارگونومی داخل در کنار فضای جادار 7 نفره به تیگو8 پرو به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی امتیاز ویژه ای می دهد، پشت سری دوتکه در کنار جایگاه های لوکس و فوق العاده راحت حس یک خودروی بسیار لوکس را به سرنشینان و راننده می دهد.

اما بخش مجذوب کننده تکنولوژی ADAS می باشد که بر روی ایمنی خودرو تاثیر ویژه ای دارد و دارای آخرین استانداردهای روز ایمنی چون انواع رادارهای هوشمند، سیستم های هوشمند یاری رانندگی ، کروز کنترل تطبیقی، ویس کنترل و …… می باشد.

در کنار ایربگ های جلو ، جانبی ، پرده ای و انواع سیستم های یاریی ترمز و پایداری

امکانات رفاهی قابل توجه چون گرم کن و سردکن جایگاه - حافظه جایگاه راننده- کول باکس و شارژ وایرلس گوشی موبایل ، اسپیکر سونی و….

در مجموع می توان این گونه نتیجه گرفت که خودروی تیگو8 پرو با انبوهی از امکانات ایمنی و رفاهی و با دست پر آمده تا پیروزیت خود در دیگر بازارها را در بازار ایران تکرار نماید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1400

به "تیگو8 پرو مدیران خودرو به روزترین خودروی بازار کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیگو8 پرو مدیران خودرو به روزترین خودروی بازار کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید