خبرنگاران استاندار خراسان رضوی از طرح های اقتصاد مقاومتی در فیروزه بازدید کرد

به گزارش سفر به مالزی، مشهد- خبرنگاران- استاندار خراسان رضوی عصر امروز از فرایند پیشرفت طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان فیروزه بازدید کرد.

خبرنگاران استاندار خراسان رضوی از طرح های اقتصاد مقاومتی در فیروزه بازدید کرد

فرماندار فیروزه شامگاه پنج شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار خبرنگاران گفت: در این برنامه از روستای رشیدآباد این شهرستان که به عنوان روستای الگوی اقتصاد مقاومتی شهرستان انتخاب شده است بازدید شد.

ابوالفضل حکیم پور اضافه نمود: در ادامه این برنامه از معدن فیروزه این شهرستان به عنوان مرغوب ترین معدن فیروزه دنیا و باغ نشاط فیروزه به عنوان عظیم ترین باغ ایرانی بازدید شد.

وی ادامه داد: طرح های ایجاد شهرک تخصصی سنگ فیروزه برای فرآوری، تراش و فروش فیروزه جهت تکمیل چرخه فراوری تا فروش در خود این شهرستان و همچنین باغ گیاه شناسی با همکاری مجتمع فولاد خراسان به عنوان مشخص مالی فیروزه مورد آنالیز نهاده شد و استاندار خراسان رضوی بر لزوم اجرایی شدن این طرح ها طی 10 ماه آینده و تسریع در ساخت طرح مجتمع مسکونی فولاد تاکید نمود.

او اضافه نمود: بازدید از طرح های کشاورزی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی که با همکاری مشخص های مالی در این شهرستان در حال اجراست از دیگر برنامه های استاندار خراسان رضوی در این برنامه بود.

مرکز شهرستان 42 هزار نفری فیروزه در 162 کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 700

به "خبرنگاران استاندار خراسان رضوی از طرح های اقتصاد مقاومتی در فیروزه بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار خراسان رضوی از طرح های اقتصاد مقاومتی در فیروزه بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید