حمایت شهریه ای دانشگاه آزاد از دانشجویان ، شهریه های متغیر به صورت اقساط می تواند پرداخت گردد

به گزارش سفر به مالزی، رئیس دانشگاه آزاد از پرداخت تقسیط شهریه های متغیر دانشجویان در سال جدید تحصیلی اطلاع داد.

حمایت شهریه ای دانشگاه آزاد از دانشجویان ، شهریه های متغیر به صورت اقساط می تواند پرداخت گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد در برنامه تلویزیونی انتهای الوند شبکه دو با اشاره به تحولات آموزشی در این دانشگاه گفت: حرکتی که در گام دوم دانشگاه آزاد برداشته دانشجویان می بینند که تحولات در حال اجرا است، هم در زمینه کیفیت بخشی و هم در زمینه کمیت قابل مشاهده است.

وی اضافه نمود:در زمینه شفافیت گام جدی برداشته شد، در 450 نقطه سامانه آموزشی راه اندازی شد مشکلاتی ایجاد شد و در حال حاضر 494 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کردند.

طهرانچی اضافه نمود:بعد از دو هفته از انتخاب واحد به ثبات رسیدند و در هفته آینده که حذف و اضافه انجام می گردد و امیدواریم انتخاب واحد همه دانشجویان بتوانند انتخاب واحد نمایند.

وی درخصوص آموزش مجازی گفت:آموزش مجازی در دانشگاه آزاد در همه مقاطع اجرا شده و فقط دانشجویانی که کارگاه دارند با تقسیم بندی دانشجویان در دانشگاه حضور پیدا می نمایند.

رئیس دانشگاه آزاد در ادامه با اشاره به طرح مهارت آموزی دانشجویان گفت:دانشگاه ها باید نسل دوگانه تربیت نمایند و از سال جدید تحصیلی در دوره کارشناسی 8 واحد کارورزی به صورت پایلوت در استان اصفهان شروع شده که دانشجو در کنار تحصیل مهارت آموزی هم داشته باشد. در استان های یزد و آذربایجان شرقی نیز این طرح اجرایی شده و دانشجویی که رشته تحصیلی خود را تعیین می نماید در واقع شغل خود را نیز انتخاب می نماید. این طرح با عنوان طرح پویش صنعت شروع شده که به زودی در تمامی شهر های کشور گسترش خواهد یافت.

وی در مورد تسهیلات شهریه ای دانشجویان در شرایط خاص بیماری کرونا اضافه نمود:یکی از بحث های سامانه آموزشیار حمایت شهریه ای است که آنچه در واحد ها اتفاق می افتد قابل رصد است. کرونا بیشترین آسیب را به اقتصاد آموزش عالی داشته است و بیشترین ضرر را به این بخش وارد نموده است.

وی ادامه داد:سال جاری اقبال دانشجویان به دانشگاه آزاد بیشتر شده، برای رفاه حال دانشجویان در مرحله اول ثبت نام فقط شهریه ثابت در زمان ثبت نام گرفته شد

تقسیط شهریه ها از سوی واحد ها انجام خواهد شد و در کنار این وام های دانشجویی جدی تر شده و به دانشجویان پرداخت می گردد.

وی در مورد درخواست های دانشجویان از این دانشگاه گفت:دانشجویان هم کیفیت هم امکانات از ما می خواهند، اما نباید انتظار آسان تر شدن آموزش را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 746

به "حمایت شهریه ای دانشگاه آزاد از دانشجویان ، شهریه های متغیر به صورت اقساط می تواند پرداخت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت شهریه ای دانشگاه آزاد از دانشجویان ، شهریه های متغیر به صورت اقساط می تواند پرداخت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید