جزئیات توافق بشار رسن با پرسپولیس، افزایش 10 درصدی قرارداد و تسویه مطالبات

به گزارش سفر به مالزی، بشار رسن هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با مدیران این باشگاه توافق نموده است تا به زودی قراردادش را تمدید کند.

جزئیات توافق بشار رسن با پرسپولیس، افزایش 10 درصدی قرارداد و تسویه مطالبات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسات مختلف خود با مدیران این باشگاه بر حفظ بشار رسن هافبک عراقی تیمش تأکید نموده است و به همین دلیل نیز مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این بازیکن از مدت ها پیش شروع شده است.

بشار رسن حدود 90 درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت نموده، اما از فصول گذشته مطالبات زیادی دارد که یکی از مهمترین شروطش برای تمدید قرارداد با سرخپوشان، تسویه حساب مطالبات فصل های قبل است. در همین زمینه هم در مذاکره مدیر برنامه های این بازیکن و باشگاه پرسپولیس، رسول پناه قول داده است تا روز شنبه بخش عمده ای از مطالبات این بازیکن را پرداخت کند و سپس قرارداد بشار تمدید گردد.

یکی دیگر از شرط های این بازیکن برای تمدید قرارداد با پرسپولیس، افزایش 10 درصدی رقم قراردادش نسبت به فصل قبل بود که با موافقت مدیران باشگاه همراه شده است. بشار در فصل جاری قراردادی 380 هزار دلاری با پرسپولیسی ها داشت و با این حساب، قرارداد فصل بعدش حدود 420 هزار دلار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 701

به "جزئیات توافق بشار رسن با پرسپولیس، افزایش 10 درصدی قرارداد و تسویه مطالبات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات توافق بشار رسن با پرسپولیس، افزایش 10 درصدی قرارداد و تسویه مطالبات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید