جزئیات اولین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تشریح شد

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعییدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد اولین نشست امسال اعضای هیات اجرایی و موارد مورد بحث دراین نشست گفت: در ابتدای پنجاه و دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که صبح امروز و با حضور اکثریت اعضا در محل سالن جلسات کمیته برگزار گردید؛ گزارشی از فعالیت های سال گذشته هیات اجرایی که با برپایی 25 جلسه و صدور 251 مصوبه همراه بود ارائه دادم و اعلام کردم که خوشبختانه 90 درصد مصوبات، اجرایی و عملیاتی شده است.

جزئیات اولین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تشریح شد

ضمن انکه 22 رئیس فدراسیون که عمدتاً از رشته های المپیکی هم بودند با حضور در جلسات هیات اجرایی مسایل، مسائل و همچنین گزارش عملکردشان را مطرح کرده و اعضای هیات اجرایی نیز نسبت به برطرف مسائل و مرتفع نمودن خواسته هایشان اقدامات لازم را بعمل آوردند.

وی ادامه داد: اعضای هیات اجرایی در سال گذشته ضمن بازدیدهای میدانی از اردوها و فدراسیون های مختلف 14 نشست را نیز در محل فدراسیوهای ورزشی و با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیوها مربوطه برگزار کردند. ضمن آنکه تعهدات اقتصادی کمیته نسبت به فدراسیون ها به صورت صد در صد در سال 98 محقق شد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک یادآور شد در ادامه نشست اعضا به بحث و آنالیز پیرامون برنامه های سالجاری ورزش ایران که تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است پرداختند. چالشهای بوجود آمده برای رشته های المپیکی، عدم برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و همچنین راه ای برون رفت از این چالش از مهمترین مباحثه مطروحه در این بخش بود که مقرر شد تا مسئولین کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 و نمایندگان هیات اجرایی طی سلسله نشست هایی با روسا و کادر فنی فدراسیون های المپیکی به آنالیز برنامه های پیش روی این فدراسیون ها و حمایت کمیته ملی المپیک از آنان تا زمان اغاز بازی ها بپردازند.

سعیدی در ادامه اضافه نمود: بحث و آنالیز بودجه و جدول منابع و مصارف کمیته دستور جلسه بعدی اعضای هیات اجرایی بود که طی آن مقرر شد فرایند فعالیت های اقتصادی، پشتیبانی، لجستیکی و حمایتی کمیته از برنامه های فدراسیون ها اعمم از برپایی اردو و اعزام ها مربوط به کاروان اعزامی به المپیک همانند سال گذشته با قدرت ادامه یابد.

وی در سرانجام گفت: همگان می دانند که کشور سال جاری با محدودیت های اقتصادی قابل ملاحظه ای روبروست و بالطبع جامعه ورزش نیز می بایست درک متقابلی نسبت به این موضوع وآمادگی لازم برای وفق دادن شرایط با محدودیت های منابع دولتی داشته باشد. البته کوشش کمیته ملی المپیک بر این است که در بحث حمایت های اقتصادی افزایش نسبی نسبت سنوات گذشته داشته باشد، اما این موضوع منوط به میزان دریافتی ما از خزانه و سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 436

به "جزئیات اولین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اولین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید