جذب 25 هزار نفر از معلمان حق التدریسی

به گزارش سفر به مالزی، نماینده مردم اراک در مجلس به نقل از وزیر آموزش و پرورش از جذب 25 هزار نفر از معلمان حق التدریسی، پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش تا قبل از شروع سال تحصیلی خبر داد.

جذب 25 هزار نفر از معلمان حق التدریسی

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد حسن آصفری با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس با حضور وزیر آموزش و پرورش بیان نمود: بنده از وزیر آموزش و پرورش پیرو تجمعاتی که معلمان در مقابل مجلس داشتند سوال کردم که علت تاخیر در جذب و تعیین تکلیف معلمین حق التدریسی، پیش دبستانی و نهضتی ها چیست. ایشان نیز امروز در جلسه کمیسیون آموزش حاضر شده و به سوال بنده پاسخ دادند.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس گفته آقای وزیر تا شروع سال تحصیلی 25 هزار نفر از معلمین حق التدریسی جذب آموزش و پرورش خواهند شد و 27 هزار نفر دیگر نیز از معلمانی که مشمول ماده 28 قانون می شوند را جذب شده و به دانشگاه فرهنگیان رفته و آموزش های لازم را دیده تا جذب آموزش و پرورش شوند.

کننده مردم اراک در مجلس شرح داد: آقای وزیر قول دادند تا خاتمه برنامه ششم 50 هزار نفر دیگر از معلمان باقی مانده حق التدریسی، پیش دبستانی و نهضتی ها را در آموزش و پرورش جذب کنند تا امنیت شغلی برای معلمان ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 665

به "جذب 25 هزار نفر از معلمان حق التدریسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 25 هزار نفر از معلمان حق التدریسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید