توزیع بیش از 31 هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان روستایی و عشایری ماکو

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیر آموزش و پرورش ماکو از چاپ و توزیع بیش از 31 هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان روستایی و عشایری شهرستان خبرداد.

توزیع بیش از 31 هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان روستایی و عشایری ماکو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

نادر بهرامی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در جهت حفظ عدالت آموزشی در دو مرحله برای 3951 دانش آموز روستایی و عشایری در قالب چاپ 31 هزار و 608 برگ مطالب درسی تکثیر و توسط راهبران آموزشی و مدیر و معلمان که به اینترنت دسترسی ندارند، توزیع شد.

وی با تاکید براینکه 90 درصد معلمان شهری ماکو از اولین روز تعطیلی مدارس در پی شیوع کرونا ویروس در عرصه مجازی با احساس مسئولیت و بدون اجبار فعالیت خود را شروع کردند، اضافه نمود: این کار جهادی دبیران ماکو در سطح استان پیشتاز بوده است.

بهرامی با اشاره به اینکه با شروع به کار شبکه شاد 100 درصد معلمان شهری در شبکه شاد حضور فعال دارند، اضافه نمود: حدود 90 کلاس ابتدایی عشایری شهرستان به علت عدم دسترسی به گوشی هوشمند و اینترنت از این شبکه بی بهره اند که معلمان عشایری ما به طور جد هر روز در محل با فراوری بسته های آموزشی و محتوایی سعی می نمایند هیچ دانش آموزی از چرخه آموزشی دور نماند.

مدیر آموزش و پرورش ماکو با تاکید براینکه همکاران در سطح شهرستان با فراوری بیش از 500 عنوان آموزشی در همه مقاطع نسبت به آموزش دانش آموزان اقدام نموده اند، اضافه نمود: در سایه این اقدامات برخی از این محتواها مانند عربی برای دبیرخانه کشوری و دروس شیمی و زیست شناسی برای تدریس استانی مورد استفاده نهاده شد که در صندلی خود قابل تامل و تقدیر است .

وی همچنین از اهدای 45 گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند شهرستان از سوی خیرین خبرداد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 485

به "توزیع بیش از 31 هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان روستایی و عشایری ماکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 31 هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان روستایی و عشایری ماکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید