تحقق رویداد های استارت آپی دانشگاه علمی کاربردی در سال 1400

به گزارش سفر به مالزی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: رویداد های استارت آپی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 1400 تثبیت و فراگیر می گردد.

تحقق رویداد های استارت آپی دانشگاه علمی کاربردی در سال 1400

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، پیمان دانش کار آراسته معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی ، از تحقق رویداد های استارت آپی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 1400 اطلاع داد.

وی ایجاد بهره وری در کسب و کار ها با استفاده از خلاقیت و نوآوری را در دنیای امروز ضروری دانست و توضیح داد: استارت آپ ها یکی از نمونه های بهره وری در کسب و کار ها هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه نمود: سال 99 را سال عینیت بخشیدن به رویداد هایی استارت آپی هدف قرار دادیم و سال 1400 را سال تثبیت این تفکر در نظر گرفتیم.

دانش کار آراسته سه موضوع اصلی را در راستای تحقق این هدف شامل نهادینه کردین اکوسیستم این فعالیت ها در سطح کشور به وسیله مراکز آموزش علمی کاربردی و مراکز نوآوری، بهره مند کردن مراکز از برکات این فعالیت ها و تثبیت دانشگاه جامع علمی کاربردی در کشور با تمرکز بر این موضوع و فرصت ایجاد کسب و کار متناسب برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی علاوه بر مهارت آموزی اسم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1276

به "تحقق رویداد های استارت آپی دانشگاه علمی کاربردی در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق رویداد های استارت آپی دانشگاه علمی کاربردی در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید