بیش از 21 هزار کلاس اولی در زنجان به مدرسه رفتند

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران/زنجان صبح امروز با نواخته شدن زنگ شکوفه ها بیش از 21 هزار دانش آموز کلاس اولی استان زنجان به صورت حضوری و مجازی به کلاس درس رفتند.

بیش از 21 هزار کلاس اولی در زنجان به مدرسه رفتند

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان صبح امروز (اول مهرماه) در آیین نواختن زنگ شکوفه ها که در مدرسه شاهد ریحانه ناحیه یک زنجان برگزار گردید، با اشاره به ثبت نام صد درصدی کلاس اولی ها برای سال تحصیل جاری، اظهار کرد: سال جاری قریب به 22 هزار دانش آموز کلاس اولی در استان زنجان به مدرسه می فرایند و این تعداد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

حسن مظفری با اشاره به کسب سه رتبه تک رقمی در کنکور سال جاری به وسیله دانش آموزان زنجانی، اضافه کرد: کسب این رتبه ها نشان می دهد که آموزش وپرورش به رسالت خود در بحث آموزش عمل نموده و معلمان از درس و آموزش دانش آموزان غافل نشدند.

این مسئول، تربیت را مقوله ای مهم تر از آموزش دانست و ادامه داد: در آموزش مجازی با توجه به اینکه معلم فقط بر بحث آموزش مباحث درسی تمرکز دارد، آموزش مسائل تربیتی جامانده و تربیت که یکی از چهار رکن اصلی آموزش است، مغفول واقع شده و دانش آموزان حداقل مهارت های اجتماعی، تعاملات، ارتباط گیری و ... را نمی آموزند.

وی از بازگشایی حضوری مدارس روستایی از مهرماه اطلاع داد و توضیح داد: با بهبود شرایط مدارس شهری هم با توجه به جمعیت بالاتری که دارد، از آبان ماه و به صورت گروهی شروع به کار می نماید و از خانواده ها که به آموزش وپرورش اعتماد نموده و اجازه حضور دانش آموزان خود را در مدارس می دهند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه آموزش وپرورش به صورت حضوری اتفاق می افتد، یادآور شد: سال جاری هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود و با وجود بازنشسته شدن 1000 معلم در استان، تعداد بیشتری معلم جذب شدند و مسئله ای در تامین معلم برای سال تحصیلی جاری نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1319

به "بیش از 21 هزار کلاس اولی در زنجان به مدرسه رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 21 هزار کلاس اولی در زنجان به مدرسه رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید