برندگان جشنواره ملی پاناسه معین شدند

به گزارش سفر به مالزی، دانشجویان برگزیده جشنواره ملی پاناسه (سرانجام نامه های سه دقیقه ای) اعلام شدند.

برندگان جشنواره ملی پاناسه معین شدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پاناسه کوششی است برای تبدیل ایده به ارزش افزوده و کاربردی سازی انتها نامه ها. درواقع در این جشنواره کوشش می گردد تا فارغ التحصیلان دانشگاهی نگاهی متفاوت به موضوع پژوهش و انتها نامه نویسی داشته باشند.

بر این اساس با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق و بعلاوه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، این جشنواره ملی شکل گرفته است. در این رویداد صاحبان انتها نامه ها، آن ها را در یک ویدئو 3 دقیقه ای شرح خواهند داد و این فایل های ویدئوی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

مسابقات انتها نامه های سه دقیقه ای به منظور فراهم آوردن بستری جهت عملیاتی شدن و کارآمد کردن انتها نامه های دانشجویی در سطح کشور برگزار می گردد.

در این رخداد دانشجویان انتها نامه خود را در سه دقیقه و با زبان ساده بیان می نمایند. بعلاوه یکی دیگر از اهداف مسابقات انتها نامه های سه دقیقه ای ترویج علم در سطح جامعه و مطلعی سازی عمومی مردم از دستاورد های علمی دانشگاهی می باشد. از این رو می بایست شرحات ارائه شده به وسیله شرکت نمایندگان در سطح فهم عمومی و به دور از مباحث پیچیده باشد.

کاربردی سازی موضوعات انتها نامه و رساله های دکتری در کشور و مطلع سازی عمومی در جامعه نسبت به علوم مختلف، از جمله اهداف این رویداد عظیم محسوب می گردد.بعلاوه کوشش می گردد تا نسبت به جهت دهی مثبت موضوعات پژوهشی در انتها نامه ها و اجرایی شدن و عملیاتی سازی انتها نامه های دانشجویی، اقدامات مقتضی صورت گیرد.

حمایت از انتها نامه های کاربردی و علاقه مند سازی و ترویج موضوعات علمی در عموم مردم، بخش دیگری از اهداف بانیان این جشنواره است. دانشجویان می توانند در رشته های، فنی مهندسی، علوم پایه، علوم پزشکی، انسانی و هنر و زبان، ویدئو های خود را ارسال نمایند. در حال حاضر هم نتایج نهایی جشنواره پاناسه پس از ارزیابی نهایی کمیته داوران معین شده است.

پس از ارزیابی مجدد و انتهای کمیته داوری جشنواره ملی پاناسه، نتایج نهایی انتها نامه های برگزیده معین شد.

بنا بر این گزارش کمیته داوری پس از ارزیابی اولیه کلیه آثار ارسالی به جشنواره، 150 اثر را به اسم منتخبین اولیه انتخاب کرد و سپس در مرحله دوم داوری 30 اثر شاخص جهت حضور و ارائه آثار خود در برنامه تلویزیونی برگزیده شدند.

برای این منتخبین جوایز نقدی مختلفی در نظر گرفته شده است و کوشش می گردد تا این برندگان بر روی تجاری سازی طرح های خود اقدام نمایند. علاقه مندان از هم اکنون می توانند بر روی انتها نامه خود کار نمایند تا در مسابقه بعدی شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1214

به "برندگان جشنواره ملی پاناسه معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان جشنواره ملی پاناسه معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید