راهنمای جامع دریافت ویزای کار کانادا

به گزارش سفر به مالزی، آیا شما نیز به دنبال دریافت و اخذ ویزای کار کانادا هستید؟ آیا به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد هزینه ویزای کار کانادا می باشید؟ آیا اطلاعاتی از شرایط اخذ ویزای کاری کشور کانادا دارید؟

راهنمای جامع دریافت ویزای کار کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

امروزه بسیاری از مهاجران با در اولویت قرار دادن کانادا برای مهاجرت خود در جهت دریافت و اخذ ویزای کار کانادا اقدام می نمایند چرا که این روش مهاجرت به این کشور پیشرفته دنیا از محبوب ترین و بهترین روش های پیش رو می باشد. که البته برای اینکه بتوان با طی کردن پروسه مربوطه بدون هیچ مسئله ای ویزا کاری کانادا را دریافت نمود بایستی شرایط لازم را داشته و تمامی اسناد و مدارک الزامی را تهیه و به سفارت خانه کشور کانادا تحویل دهید.

ویزای کار کانادا

آیا شما نیز به دنبال دریافت و اخذ ویزای کار کانادا هستید؟ آیا به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد هزینه ویزای کار کانادا می باشید؟ آیا اطلاعاتی از شرایط اخذ ویزای کاری کشور کانادا دارید؟ آیا می دانید چگونه می توان با دریافت ویزای کاری نسبت به اقامت دائم در این کشور اقدام کرد؟

کشور کانادا یکی از زیباترین و دیدنی ترین سرزمین هایی می باشد که با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که در اختیار دارد از مدرن ترین و به روز ترین کشورهای امروزی شناخته می گردد. افراد بسیاری سالانه به دنبال روش های مختلفی به قصد سفر و مهاجرت به این کشور می باشند تا با دریافت اقامت دائم خود در شرایط و موقعیتی دلخواه در این سرزمین زندگی نمایند. که در این میان می توان گفت با توجه روش های مختلف مهاجرت به کانادا افراد بایستی بهترین و مناسب ترین گزینه با شرایط خود را در اولویت قرار دهند. در حال حاضر مهاجرت به این کشور به وسیله اخذ ویزای کاری کانادا یکی از راه های رجحان می باشد که به دلیل مرفه ترین کشور دنیای و شرایط کاری بسیار مناسبی که داراست مورد توجه متقاضیان و مهاجرین واقع می گردد. کشور کانادا با داشتن اقتصاد بسیار قوی و به دلیل کم جمعیت بودن هر ساله میزبان بیش از 3000 نیروی کار متخصص بوده و از این رو دریافت ویزای کار این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای دنیا بسیار مورد تقاضا واقع شده است. افراد می توانند با داشتن شرایط لازم و کسب اطلاعاتی دقیق از مشاوران مربوط در این حوزه به راحتی پروسه اخذ ویزای کار کشور کانادا را طی کرده و در زمان مدنظر ویزا کاری کشور مقصد را در اختیار داشته باشند.

در ادامه مقاله سعی بر آن خواهیم داشت شما خوانندگان و متقاضیان را با اطلاعات بسیار دقیق و مختصر در مورد شرایط و مراحل اخذ ویزای کاری کشور کانادا، هزینه ویزای کاری، انواع ویزای کاری و مدارک مورد احتیاج برای اخذ ویزا آشنا سازیم لطفا با ما همراه باشید.

شرایط اخذ ویزای کار کشور کانادا

دریافت ویزای کار کانادا با توجه به مزیت های بسیاری که به دنبال دارد از بهترین و پرتقاضاترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد افراد می توانند با دریافت این ویزا فرصت دریافت اقامت موقت برای زندگی در این کشور را داشته باشند و در کنار آن از امکانات رفاهی و اجتماعی همچون دیگر شهفرایندان کانادا بهره مند گردند. همانطور که در بخش قبلی نیز ذکر کردیم متقاضیان برای اخذ ویزای کاری بایستی شرایط لازم را داشته باشند که از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برخورداری از مدرک زبان با حداقل نمره 6.5 آیلتس

قرارگیری رشته تحصیلی متقاضی در لیست مشاغل مورد احتیاج کشور

دریافت امتیاز 67 در این سیستم

داشتن مدرک تحصیلی (حداقل لیسانس)

برخورداری از تجربه کاری متناسب با رشته تحصیلی

داشتن سن کمتر از 40 سال

اخذ ویزای کاری کشور کانادا یک پروسه طولانی و چالش برانگیزی می باشد که برای راحت طی کردن مراحل مختلف این پروسه پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به هر کاری تحقیقات لازم در این زمینه را داشته و با دریافت مشاوره های مربوطه آگاهی خود را افزایش دهید و با برداشتن گام های صحیح جهت دریافت ویزای کاری اقدام نمایید در نظر داشته باشید که برای دریافت ویزا کانادا گول وعده های دروغین بعضی از شرکت ها و افراد را نخورده و رسما از وب سایت سفارت خانه کانادا پروسه را طی کنید.

ویزای کار کانادا 2019

تقاضای دریافت و اخذ ویزای کار کانادا 2019 در مقایسه با سال های قبل بسیار زیاد بوده و این نشان دهنده اهمیت و محبوبیت ویزا کاری کانادا در مقایسه با دیگر ویزاهای این کشور برای مهاجرت می باشد. افراد می توانند به وسیله سایت ها و موسسات کاریابی جهت معرفی خود و رزومه کاری به کارفرمایان به بهترین نحو ممکن بهره مند شوند. افرادی که از کشورهای دیگر برای کار وارد کانادا می شوند و دارای امتیازات کافی نیستند زمان زیادی را برای پیدا کردن کار مورد نظر خود صرف نمایند در حالی که داشتن مدرک تحصیلی کانادایی و یا سابقه کاری از موسسات یا شرکت های کانادا دارای مزیت های بسیاری بوده و سبب سهولت کاریابی و در نتیجه اخذ ویزا کاری کانادا خواهد شد. از دیگر عواملی که در پذیرش شما در استخدامی های نیروی کار کانادا بسیار تاثیرگذار می باشد می توان به میزان تسلط بر زبان فرانسه و انگلیسی اشاره نمود متقاضیان با داشتن مدرک معتبر شانس بیشتری را برای دریافت ویزای کاری خواهند داشت.

هزینه ویزای کار کشور کانادا

از جمله مهمترین و اساسی ترین سوالاتی که برای متقاضیان دریافت ویزای کار کانادا پیش می آید می توان به هزینه ویزای کاری کانادا اشاره نمود که با توجه به تمامی مراحل پروسه که توسط مسئولین برای مشاهده صلاحیت فرد برای مهاجرت به این کشور و صدور ویزا کانادا تقبل می گردد. در حالت کلی می توان گفت هزینه ویزا کاری کانادا شامل هزینه درخواست از سفارتخانه، هزینه انگشت نگاری و هزینه open work permit holder بوده و این میزان مبلغ بر اساس نوع دریافت ویزا در سال 2019 متنوع محاسبه می گردد. برای مثال ردیف شغلی، گذراندن دوره های خاص برای کار، تخصصی بودن کار و هزینه های مربوط به وکیل در تعیین کردن میزان هزینه ویزا کاری کانادا تاثیرگذار می باشد. افراد می توانند برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه ویزا کاری کشور کانادا از وب سایت رسمی سفارتخانه کانادا اقدام کرده و با پر کردن فرم درخواست می توانند هزینه ارائه شده برای اخذ این ویزا را مورد مشاهده قرار دهند از جمله نکاتی که در این خصوص می توان گفت برای آغاز رسیدگی به درخواست شما پرداخت هزینه در زمان فرم نویسی الزامی می باشد.

چگونه ویزای کار کانادا بگیریم

چگونه ویزای کار پس از تحصیل در کانادا بگیریم؟ برای دریافت ویزای کاری بایستی چه ویژگی ها و شرایطی را دارا باشیم؟

از جمله سوالات رایج که برای بسیاری از متقاضیان پیش می آید که در پاسخ به این سوال می توان گفت دریافت این ویزا منوط به اخذ امتیازات کافی از نظر دانش زبانی، سابقه کاری، تحصیلات، سن و موارد بسیار دیگر می باشد. افرادی که قصد دارند به وسیله اخذ ویزای کاری به این کشور پیشرفته و مدرن دنیا مهاجرت نمایند براساس مهارت ها و توانایی هایشان مورد آنالیز و ارزیابی قرار می گیرند و در این مرحله ارزیابی دریافت امتیازات کافی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

انواع ویزای کار کشور کانادا

قابل توجه متقاضیان اخذ و دریافت ویزای کار کانادا می توان گفت می توانند در انواع مختلفی این ویزا را تقاضا و اخذ نمود که از انواع ویزای کار کانادا می توان به ویزای کاری تضمینی و ویزای کاری موقت اشاره نمود. که در ویزای کار به وسیله برنامه کوتاه مدت، متقاضی احتیاج به پیشنهاد کاری از سوی کارفرما و اجازه کار موقت در کشور مقصد می باشد که در این مواقع عموما پیشنهادهای ارائه شده به صورت چند ساله و حتی چند روزه می باشد که متقاضیان با اهداف مختلف از جمله سابقه کاری با ثبت نام در پیشنهادهای کاری کارفرمایان کشور کانادا می توانند ویزای کاری کوتاه مدت خود را در صورت قبولی درخواست دریافت نمایند. که در این روش نیز می توانند به دو روش ویزای کاری خود را اخذ نمایند:

اقدام برای اجازه کار و ویزای کاری، پس از دریافت مجوز استخدام

ارائه مجوز استخدام از طرف کارفرما برای متقاضیان

امتیاز بندی ویزای کار کانادا

همانطور که می دانید کانادا از جمله کشورهای پر مهاجر پذیر بوده و سالانه مقصد مهاجرت انبوهی از افراد از اقصی نقاط دنیا واقع می گردد. متقاضیانی که به دنبال دریافت و اخذ ویزای کار کانادا هستند می توانند روش های مختلفی را برای طی کردن پروسه اخذ ویزا پیش روی خود مشاهده نمایند که یکی از روش های اخذ اقامت در این کشور به وسیله برنامه نیروی کار ماهر بوده و در این برنامه یک سیستم امتیازبندی وجود دارد که در آن هدف اصلی استخدام و جذب نیروهای متخصص مورد احتیاج کشور می باشد که از این طریق می توان با کمترین هزینه های موجود به کانادا مهاجرت نمود همچنین در صورت دریافت امتیازات کافی می توان اقامت اعضای خانواده را نیز کسب نمود.

اخذ ویزای کار کانادا تضمینی

همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره نمودیم ویزای کار کانادا در انواع مختلفی ارائه شده و افراد می توانند مناسب ترین گزینه را با توجه به هدف خود و شرایطی که دارا می باشد در اولویت خود قرار دهند. ویزای کاری کانادا تضمینی از پرتقاضاترین و بهترین انواع این ویزا می باشد البته با توجه به این نکته که هیچ نوع ویزایی را نمی توان تضمینی داد تنها فرایند طی شدن پروسه و پفراینده متقاضی به صورت کامل و بدون هیچ گونه نقص و ایرادی پیش برده خواهد شد. از جمله موارد بسیار مهم و حساس در این گزینه تخصص لازم در کامل کردن پفراینده و آنالیز میزان ریسک ویزا می باشد افراد می توانند از وب سایت ما جهت دریافت اطلاعات کافی در این حوزه اقدام نمایید.

بهترین زمان اخذ ویزای کار کشور کانادا

با در نظر دریافت پرتقاضا بودن دریافت ویزای کار کانادا باید گفت بهترین زمان برای اخذ این ویزا پس از دریافت پذیرش و استخدام در شرکت و موسسات دولتی یا شخصی این کشور می باشد. متقاضیان می توانند برای راحتی دریافت ویزای کاری خود و کاهش ریسک کنسلی درخواست از کشورهای همسایه اقدام کرده و با حضور در سفارت خانه کانادا در کشورهای همسایه و ارائه مدارک و اسناد لازم و طی کردن تمامی مراحل در مقایسه با کشور خودمان شانس صدور ویزای کاری را افزایش دهند. ویزا کاری تقریبا 150 روز پس از درخواست متقاضی صدور شده و در بعضی مواقع ممکن است تا 3 ماه دیگر به تعویق بیفتد.

مدارک مورد احتیاج برای ویزای کار کانادا

همانطور که می دانید از مهمترین بخش های تقاضای دریافت ویزای کار کانادا، مهیا کردن مدارک و اسناد ضروری و مورد احتیاج می باشد که قبل از حضور در سفارتخانه کانادا و د روز مصاحبه بایستی تمامی مدارک ذکر شده در فرم ثبت تقاضا تهیه و به مسئولین مربوطه تحویل داده گردد از جمله مدارک مورد احتیاج برای ویزای کار کانادا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارائه پاسپورت معتبر حداقل با اعتبار 6 ماهه

تکمیل فرم اطلاعات اعضای خانواده

مدارک شغلی و تحصیلی متقاضی

گواهی پیشنهاد شغلی از کانادا

مدارک ازدواج و فرزندان

دو قطعه عکس از متقاضی و اعضای خانواده

برخورداری از تمکن اقتصادی

ارائه گواهی سلامت و عدم سوء پیشینه

ارسال درخواست دریافت ویزای کار به اداره مهاجرت کانادا

برخورداری از تجربه کاری به همراه کارت بیمه

بایدها و نبایدهای اخذ ویزای کار کشور کانادا

متقاضیانی که به دنبال ویزای کار کانادا هستند بایستی اطلاعاتی از بایدها و نبایدهای دریافت ویزا کاری در دست داشته باشند برای مثال برای راحتی طی شدن پروسه دریافت ویزا داشتن سابقه کاری، مدرک زبان و امتیازات کافی از الزامات می باشد. همچنین داشتن سوء پیشینه و هرگونه تخلفی سبب کنسلی صدور ویزای کاری کشور کانادا خواهد شد. متقاضیان برای اینکه فرصت دریافت ویزا کاری کانادا را داشته باشند بایستی تمامی سعی خود را جهت پذیرش به وسیله کارفرمای کانادایی به کار ببرد و با دریافت نامه پذیرش از سوی موسسه و شرکت کانادایی شانس صدور ویزای خود را افزایش خواهند داد. همچنین هزینه های پرداخت شده در طول این پروسه کاری حتی در صورت کنسلی درخواست نیز برگردانده نخواهد شد.

برای مطالعه مقالات بیشتر در مورد تحصیل و مهاجرت تحصیلی به کانادا به وب سایت اپلای استار به آدرس (applystars.com) مراجعه فرمایید. در اپلای استار می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اقامت پس از تحصیل در کانادا ، ویزای تحصیلی ، ویزای همراه کانادا و... بیابید.

منبع: آفتاب
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 303

به "راهنمای جامع دریافت ویزای کار کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع دریافت ویزای کار کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید