تور ارمنستان ارزان: افزایش سفر زمینی به ارمنستان در پی انجام واکسیناسیون مرزی

به گزارش سفر به مالزی، رئیس اتحادیه شرکت های حمل و نقل مسافری از افزایش تقاضای بلیط اتوبوس و اتوبوس دربستی به مقصد شهر جلفا در مرز ارمنستان، در پی اعلام واکسیناسیون مرزی در این کشور اطلاع داد.

تور ارمنستان ارزان: افزایش سفر زمینی به ارمنستان در پی انجام واکسیناسیون مرزی

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

احمدرضا عامری، رییس اتحادیه شرکت های حمل ونقل مسافری، با اشاره به اینکه سفر زمینی به مقاصد خارجی به حداقل و تقریبا صفر رسیده بود، از افزایش تقاضای خرید بلیط اتوبوس به سمت مرزهای ارمنستان اطلاع داد. وی در این رابطه اذعان داشت:

پس از اینکه ارمنستان گفت به گردشگران واکسن کرونا تزریق می نماید، تقاضای بلیط اتوبوس و اتوبوس دربستی به سمت شهر مرزی ارمنستان نوردوز در جلفا افزایش یافت.

عامری با تاکید بر اینکه در حال حاضر اتوبوس های ایرانی اجازه ورود به خاک کشور دیگر از جمله ارمنستان را ندارند، اظهار داشت:

افرادی که به قصد تزریق واکسن راهی ارمنستان می شوند، با اتوبوس های ناوگان داخلی تا شهر نوردوز می فرایند و لب مرز با ناوگان ارمنی وارد خاک این کشور می شوند.

رییس اتحادیه شرکت های حمل ونقل مسافری، واکسیناسیون مرزی را عامل اصلی افزایش تور ارمنستان و سفر شهفرایندان ایرانی به این کشور دانست و گفت:

از گذشته سفر زمینی به ارمنستان بین ایرانی ها بسیار رایج بود اما مدتی سفرهای زمینی متوقف شد و در شرایطی که مسافران امکان سفر به کشورهای خارجی را ندارند، شاهد موجی از گردشگران ایرانی به سمت ارمنستان هستیم که قصد بیشتر این افراد تزریق واکسن با هزینه کم است.

خبرها حاکی از این است که در حال حاضر کرایه دربستی اتوبوس ها تا شهر مرزی نوردوز از مقصد تهران بین هشت تا 10 میلیون تومان است که هر اتوبوس هم بین 25 تا 17 نفر مسافر می تواند داشته باشد؛ البته به علت رعایت پروتکل های بهداشتی، ظرفیت فعلی اتوبوس ها از 17 نفر تجاوز نمی نماید. اتوبوس های آمبولانسی در ابتدای خاک ارمنستان مستقر هستند و واکسیناسیون را انجام می دهند و گردشگران حق انتخاب هر نوع واکسنی را دارند. به همراه داشتن تست PCR منفی برای مسافران الزامی است.

لازم به ذکر است که پیش از این قیمت بلیط تهران- ایروان 700 هزار تومان بود؛ اما در شرایط کرونا امکان ورود اتوبوس ها به خاک کشور دیگر وجود ندارد.

منبع: کجارو / ilna.news
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1499

به "تور ارمنستان ارزان: افزایش سفر زمینی به ارمنستان در پی انجام واکسیناسیون مرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: افزایش سفر زمینی به ارمنستان در پی انجام واکسیناسیون مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید