معرفی هتل 5 ستاره کمپنیسکی امارات مال دبی

به گزارش سفر به مالزی، تنوع که زیاد باشه انتخاب هم سخت میشه! این جمله معروف هنگام سفر به دبی و انتخاب هتل مصداق پیدا می نماید. بنابراین برترین راه برای داشتن یک اقامت ایده آل معین کردن سطح توقعات و انتظارات از هتل است. اگر می خواهید در هتلی لوکس که در نزدیکی برترین مراکز خرید دبی قرار گرفته و به منطقه ها تفریحی هم دسترسی داشته باشد اقامت کنید، هتل کمپنیسکی امارات مال دبی گزینه ایست که می تواند شما را راضی کند.

معرفی هتل 5 ستاره کمپنیسکی امارات مال دبی

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

بعد از فراز و نشیب های فراوانی که در این مدت سپری کرد در حال حاضر مجددا به فهرست مقاصد گردشگری ایرانیان اضافه شد. بر طبق همین روال در این مطلب می خواهیم با یکی از برترین و لوکس ترین هتل های دبی و امکانات و تجهیزات آن آشنا شویم.

هتل کمپنیسکی امارات مال دبی از برترین هتل های دبی است که با امکانات لوکس از میهمانانش پذیرایی می نماید.

درباره هتل کمپنیسکی امارات مال دبی

نزدیکی به مراکز خرید، نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی، قرار دریافت در یکی از برترین منطقه های دبی، معماری خارق العاده، امکانات عالی و … همه و همه راهی باقی نمی گذارند جز اینکه هتل کمپنیسکی را به نام یکی از برترین هتل های دبی معرفی می کنیم.

هتلی با ساختمان سفید و لوکس که هارمونی، نظم، ظرافت و خلاقیت را می توان در تمامی قسمت های آن مشاهده کرد. توجه به جزییات به طرز شگفت انگیزی حتی در کوچکترین نقطه ساختمان به چشم می خورد.

لابی هتل کمپنیسکی با رنگ های روشن تزیین شده و وسایل آن هارمونی قابل توجهی با محیط اطراف ایجاد نموده اند. گرسنل هتل به تمامی زبان های زنده جهان تسلط داشته و در کمترین زمان درخواست میهمانان را برآورده می نمایند.

اتاق های هتل هم هر یک با به روزترین تجهیزات هتلی تزیین شده و علاوه بر سرویس خواب راحت و فضای کافی چهره ای دیدنی از دبی را مقابل چشم میهمانان قرار می دهند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل کمپنیسکی امارات مال

نام هتل 5 ستاره که به میان می آید سطح توقعات هم بالا می رود و هتل کمپنیسکی امارات مال دبی به خوبی توانسته با امکانات عالی و مدرن از پس هتل 5 ستاره بودن برآمده و امتیاز بالای 8.9 را از کاربران وب سایت جهانی بوکینگ کسب کند. در ادامه با امکانات این هتل شیک آشنا می شویم.

مجموعه آبی هتل: استخر هتل کمپینسکی را باید یکی از برترین استخرهای موجود در هتل ها دانست. این استخر در فضای باز قرار گرفته در تمامی فصول برای میهمانان قابل دسترس می باشد. بعلاوه میهمانان می توانند از فضای اطذاف هتل برای استراحت استفاده نمایند.

مجموعه ورزشی هتل: هتل کمپینسکی مجهزترین مجموعه ورزشی را در خود دارد. باشگاه بدنسازی با کامل ترین وسایل، زمین تنیس و فضای پیاده روی از امکانات مجموعه ورزشی هتل هستند.

رستوران های هتل: در هتل کمپینسکی رستوران ها و کافه هایی وجود دارند که از نظر کیفیت غذایی و معماری حرفی برای گفتن دارند. میهمانان هتل می توانند وعده های غذای خود را در این رستوران ها سرو نموده و طعم انواع غذاهای عربی و بین المللی را در قلب دبی تجربه نمایند.

مرکز خرید امارات مال با تفریحات ویژه: مرکز خرید امارات مال را می توان یکی از امکانات هتل کمپینسکی دانست. این مرکز خرید در چند قدمی هتل قرار گرفته و با پیست اسکی خود که در میان بیابان های دبی ساخته شده توانسته توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. اسکی، بازی با پنگوئن ها و … از تفریحاتی هستند که در این پیست شگفت انگیز می توانید تجربه کنید.

سایر امکانات هتل: اینترنت رایگان، اتاق های تو در تو خانوادگی، پارکینگ رایگان، ارائه خدمات VIP، خدمات ماه عسل، جایگاه چرخ دار برای افراد معلول و کم توان.

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق های هتل کمپینسکی امارات مال دبی بسیار شیک بوده و با امکانات فوق العاده ، دیزاین عالی و معماری مدرن و به روز طراحی شده اند. اتاق ها چشم اندازی به سمت شهر دارند و برج های عظیم دبی را می توان از نمای پنجره ها مشاهده کرد.

از امکانات اتاق های هتل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قفسه خشک کن لباس
  • ضد صدا بودن
  • تخت تاشو
  • کمد لباس
  • کف اتاق ها مفروش است
  • امکانات اتوی لباس
  • تهویه مطبوع
  • وان در حمام
  • نظافت اتاق
  • وسایل کامل الکترونیکی

انواع اتاق های هتل کمپنیسکی امارات مال

Deluxe Room: این اتاق دارای دکوراسیونی گرم و دلپذیر با چشم اندازی از مرکز خرید امارات است. اتاق نشیمن راحت، حمام عظیم مرمر به همراه دوش و وان مجزا ای اینترنت بی سیم پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت، DVD player، صندوق امانات داخل اتاق، مینی بار، قهوه و چای ساز از امکانات اتاق های دلوکس هستند.

Superior Room: این اتاق ها فضای 34 متری داشته و یک میز ناهار خوری با جایگاه های دو نفره، حمام عظیم با سنگ مرمر، اینترنت بی سیم پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت، DVD player، صندوق امانات داخل اتاق، مینی بار و انبار را در خود دارند.

Grand Deluxe Room: این اتاق ها با فضای 61 متری به نام یکی از عظیمترین اتاق های هتل به تعداد می فرایند. اتاق های گراند لوکس که به تازگی بازسازی شده اند با فضای عظیم و راحت، یک اتاق مطالعه، اتاق نشیمن جداگانه، اینترنت گرسرعت با قابلیت دانلود فیلم و سریال، تلویزیون با صفحه نمایش 46 اینچ و منوی غذاخوری داخل اتاق تجهیز شده اند.

موقعیت مکانی هتل کمپنیسکی امارات مال دبی

هتل کمینیسکی امارات مال دبی در خیابان البرشا و نزدیکی مرکز خرید امارات مال دبی واقع شده است. وجود ایستگاه مترو دقیقا در مقابل هتل باعث شده تا میهمانان به راحتی بتوانند به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند. بدین ترتیی موقعیت مکانی عالی را هم می توان به سایر ویژگی های هتل کمپینیسکی اضافه نمود.

آدرس هتل: Sheikh Zayed Road, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

بیشتر بخوانید …

قیمت ویزای دبی در سال 2021

معرفی هتل شرایتون دبی 5 ستاره

معرفی هتل 5 ستاره Atlantis The Palm دبی

قیمت ویزای دبی در سال 2021

جهانگرد ها در ابوظبی واکسن رایگان کرونا می زنند؟

برترین فصل سفر به دبی چه زمانی است؟

چگونه ویزای دبی بگیریم؟

هر آنچه که باید درباره قیمت تور دبی بدانید

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1219

به "معرفی هتل 5 ستاره کمپنیسکی امارات مال دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره کمپنیسکی امارات مال دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید