افت چشمگیر عرضه فایل های مسکن در بازار

به گزارش سفر به مالزی، همزمان با محدودیت های مشاغل گروه های پرخطر، آژانس های مشاور املاک نیز تحت تاثیر این محدودیت ها قرار گرفتند.

افت چشمگیر عرضه فایل های مسکن در بازار

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

دنیای اقتصاد در ادامه نوشت: تحقیقات ما از فضای حاکم بر شرایط معاملات مسکن حاکی از آن است که همزمان با تعطیلی آژانس های مشاور املاک، عرضه سنتی فایل های ملکی (ارائه فایل از سوی موجران یا مالکان به صورت حضوری در بنگاه های معاملات ملکی) افت چشمگیری داشته است.

به گفته بعضی از واسطه های ملکی فعال در مناطق مختلف شهر تهران، تحت تاثیر محدودیت های فعالیت مشاوران املاک، تعداد فایل های اجاره و فروش مسکن کم شده و در مقابل بخش زیادی از این آگهی ها به سایت های اینترنتی و فضای مجازی منتقل شده است. در عین حال آنالیز های سامانه های مجازی املاک نشان می دهد، فایل های پیشنهادی اجاره و فروش در این پلت فرم ها افزایش قابل توجهی داشته است که این کوچ آگهی های ملکی از بازار فیزیکی به بازار مجازی به دلیل قرار دریافت در ابتدای فصل جابجایی بیش از ادوار گذشته بوده است.

بر همین اساس آنالیز بعضی قیمت های پیشنهادی در سامانه های مجازی املاک حکایت از افزایش قیمت های پیشنهادی نامتعارف از سوی فروشندگان دارد.

در همین حال بعضی از فعالان بازار معاملات ملک در مورد ارائه قیمت های پیشنهادی از سوی بعضی مالکان معتقدند، بعضی فروشندگان به دلیل نزدیک شدن به فصل نقل وانتقالات و افزایش نسبی معاملات نرخ های غیرمتعارف را برای ملک خود پیشنهاد می دهند، اما با توجه به ثبات نسبی در بازار ها از جمله ارز و همچنین چشم انداز نسبتا مثبت از آینده، احتمالا ملک آن ها مشتری نخواهد داشت و این افزایش قیمت ها صرفا روانی و روی کاغذ است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1136

به "افت چشمگیر عرضه فایل های مسکن در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت چشمگیر عرضه فایل های مسکن در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید