ارائه بیمه حوادث دانشجویی به همه دانشجویان کشور

به گزارش سفر به مالزی، رئیس دانشگاه پیغام نور گفت: تمامی دانشجویان فعال و شاغل به تحصیل در داخل کشور از جمله دانشجویان دانشگاه پیغام نور می توانند از بیمه حوادث دانشجویی استفاده نمایند.

ارائه بیمه حوادث دانشجویی به همه دانشجویان کشور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیغام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اظهارداشت: ارائه بیمه حوادث دانشجویی به دانشجویان کشور، یکی از خدمات دانشجویی است.

وی ادامه داد: تمامی دانشجویان فعال و شاغل به تحصیل در داخل کشور از جمله دانشجویان دانشگاه پیغام نور می توانند از این امکان استفاده نمایند.

به گفته زمانی، دانشجویان برای بهره مندی از این بیمه، باید مبلغی را به عنوان حق بیمه بپردازند و تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند.

به بیمه شدگان خسارت پرداخت می گردد

رئیس دانشگاه پیغام نور توضیح داد: پس از اینکه دانشجو تحت پوشش بیمه حوادث نهاده شد، در صورت بروز احتمالی حادثه منجر به فوت، حوادث منجر به نقص عضو دائم یا درمان سرپایی، خسارت از سوی بیمه طرف قرارداد با دانشگاه به دانشجو یا وکیل قانونی وی پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 314

به "ارائه بیمه حوادث دانشجویی به همه دانشجویان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بیمه حوادث دانشجویی به همه دانشجویان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید