ادامه فعالیت های دانشگاه تهران از هفته آینده الکترونیکی می گردد

به گزارش سفر به مالزی، بر اساس ابلاغیه رئیس دانشگاه تهران ادامه فعالیت آموزشی این دانشگاه از هفته آینده به صورت الکترونیکی خواهد بود.

ادامه فعالیت های دانشگاه تهران از هفته آینده الکترونیکی می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بر اساس ابلاغیه رئیس دانشگاه تهران ادامه فعالیت آموزشی این دانشگاه از هفته آینده به صورت الکترونیکی خواهد بود.

در این ابلاغیه آمده است: بدین وسیله از کلیه مدیران و همکاران محترم دانشگاه انتظار دارد که با توجه به ضرورت استمرار فعالیت های عادی دانشگاه و با عنایت به نامه شماره 338598 مورخ 1398/12/07 وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، تدابیر لازم را برای ادامه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه فراهم ساخته و کلاس های آموزشی را در قالب آموزش الکترونیکی به صورت فراگیر برگزار کنند.

از کلیه همکاران دانشگاهی اعم از اعضای محترم هیئت علمی، کارمندان گرامی و دانشجویان عزیز نیز می خواهد که دانشگاه را برای عبور از این شرایط حساس بیش از گذشته همراهی کنند. در ضمنً دستورالعمل های اجرایی لازم متعاقباً از سوی معاونین ذیربط ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 320

به "ادامه فعالیت های دانشگاه تهران از هفته آینده الکترونیکی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فعالیت های دانشگاه تهران از هفته آینده الکترونیکی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید