آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اول شهریورماه برگزار می گردد

به گزارش سفر به مالزی، آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد با رفرنس های مشترک و یکسان در سراسر کشور برای نخستین بار اول شهریور ماه سال 99 برگزار می گردد.

آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اول شهریورماه برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در 16 رشته P.H.D و دستیاری از 9 دانشکده مجری دوره تخصص و با بهره گیری از اساتید طراح سؤال سراسر کشور (به تعداد حداقل 3 نفر در هر رشته و حداکثر 5 نفر) برای 101 متقاضی و با تعداد 1600 سؤال به صورت زنده طراحی شده است.

آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با رفرنس های مشترک و یکسان در سراسر کشور برای نخستین بار قرار است روز شنبه اول شهریور ماه امسال برگزار گردد.

برای نخستین بار و با هدف رعایت عدالت آموزشی رفرنس ها و مراجع آزمون به صورت یکسان برای کل کشور در نظر گرفته شد و سؤالات برای کلیه متقاضیان هر رشته در واحد های مجری یکسان خواهد بود.

از اهداف بلند مدت این فرایند راهنمایی دانشجو به سمت رفرنس های بین المللی و یکسان سازی امر آموزش و تدریس اعضای هیأت علمی دانشکده های دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور است. بی شک این روش سبب ارتقای آموزش و بهره وری دانشجویان این رشته خواهد شد.

با توجه به اشتراک منابع آزمون با دانشگاه های مجری تدریس علوم دامپزشکی دولتی سراسر کشور، دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علوم پزشکی این دانشگاه آمادگی برگزاری آزمون مشترک تخصصی دامپزشکی در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی و کلیه دانشکده های دامپزشکی دولتی سراسر کشور را خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 673

به "آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اول شهریورماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اول شهریورماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید