کدام آپارتمان ها بیشترین هوادار را دارند؟

به گزارش سفر به مالزی، گزارش های منتشر شده از بازار مسکن آذرماه 98 نشان می دهد در بازار خرید و فروش ملک، آپارتمان های کوچک در صدر خرید مردم تهران قرار گرفته اند.

کدام آپارتمان ها بیشترین هوادار را دارند؟

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

آمارها نشان می دهد بیشترین سهم از معاملات صورت گرفته در بازار خرید و فروش آپارتمان در تهران در آذر ماه سال جاری به واحدهای مسکونی با زیربنای 50 تا 60 مترمربع با سهم 16 درصدی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگاران قیمت مسکن تهران در آذر ماه نسبت به آبان ماه سال جاری به طور میانگین 6.8 درصد افزایش و نسبت به آذر ماه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

میانگین قیمت یک متر مربع آپارتمان در 22 منطقه استان تهران با 40 درصد رشد از 9 میلیون و 630 هزار تومان در آذر ماه سال گذشته به حدود 13 میلیون و 470 هزار تومان در انتها آذر ماه سال جاری رسیده است.

در حالی آمارهای بانک مرکزی از بیشترین معاملات مسکن در محدوده واحد های مسکونی 50-60 متری خبر می دهد که پیش از این به طور معمول واحد های مسکونی 70 متری دارای بیشترین متقاضی بود اما به نظر می رسد همراه با گرانی قیمت خانه در تهران متقاضیان چاره ای جز خرید خانه های کوچک ندارند.

آمارهای خرید و فروش آپارتمان در تهران نشان می دهد که واحدهای با زیربنای 60 تا 70 متر مربع و 70 تا 80 متر مربع نیز هرکدام با سهم های 14.8 و 12.4 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 135

به "کدام آپارتمان ها بیشترین هوادار را دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام آپارتمان ها بیشترین هوادار را دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید